هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان 

سیبه و طوفان دربی بستک را برگزار می کنند 



بازی های هفته سوم لیگ برتر فوتبال هرمزگان امروز جمعه سوم بهمن از ساعت ۱۴ در ورزشگاه های خونسرخ،  شهرو، شهید امینی میناب،  سیبه ، دژگان و بندرلنگه برگزار می شود.
به گزارش صبح ساحل، در این هفته  استقلال خونسرخ  در خانه از تیم اروند پذیرایی خواهد کرد. حسن سلامتی، عزیزالله محمدی،  فرزاد شیرمردی و جمال کمالی داوران این بازی هستند.‌نماینده هیات فوتبال در این ديدار علیرضا صفا می باشد.‌ جبل بر شهرو در زمین اختصاصی خودش به دیدار اتحاد رودان خواهد رفت. از سوی کمیته داوران،  عارف محمدی ، عبدالقادر ایمانی ، خالد پیرا و مجتبی سردابه به عنوان داوران این بازی انتخاب شده اند. نماینده هیات فوتبال اسحاق بازیار است. وحدت گورزانگ در ورزشگاه شهید امینی از تیم متحد معزآباد پذیرایی خواهد کرد. 
مهدی نبی زاده، عبدالله رحمانشناس، محمد محمدی و هادی فخری داوران و حسین عطار نماینده هیات فوتبال در این دیدار می باشند.‌ سیبه کوخرد میزبان تیم همشهری طوفان کوخرد است تا در این هفته شاهد دربی شهرستان بستک باشیم.  احمد مرشدی به عنوان داور وسط،  مهدی ایسینی زاده کمک داور اول، هارون چوپان زاده کمک داور دوم و مسعود کشاورز داور چهارم این دیدار هستند.‌ محمدرسول مرادی نماینده هیات در این بازی می باشد.‌  اتحاد دژگان در خانه با جنوب انرژی بر پارسیان بازی می کند. امید نوایی ، محمد رنجبر، فرزاد مرادی و  عبدالرحیم چاهنورد داوران و محمد عابدیان نماینده هیات فوتبال در این مسابقه هستند. سبزپوشان پاس بندرلنگه از تیم ستارگان بستانو میزبانی می کند. احمد رنجبرزاده قاضی میدان،  کمک داور اول علی عماری، کمک داور دوم جعفر ذاکری و داور چهارم امیرمحمدقربانژاد هستند.‌ نماینده هیات فوتبال در این بازی غلامعباس استوی می باشد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها