13

مهر

1403


اجتماعی

10 بهمن 1399 10:26 0 کامنت

صبح امروز(۱۰ بهمن ماه) آئین وداع و تشییع پیکر مرزبان شهید هرمزگانی با حضور مسئولان لشکری و استانی برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، مراسم وداع و تشییع پیکر شهید واعظی تختی از ساعت ۸ صبح امروز دهم بهمن ماه با حضور مسئولان مرزبانی، انتظامی، استان و همرزمان و خانواده معظم شهید از محل ستاد فرماندهی انتظامی استان هرمزگان برگزار و برای خاکسپاری به زادگاه شهید در گلزار شهدای شهر تخت منتقل شد.

به گزارش صبح ساحل، استواریکم "حسن واعظی تختی"  بامداد روز گذشته در درگیری با قاچاقچیان در مرزهای آبی شهرستان قشم ، به شهادت رسید. این جوان ۲۴ ساله  اهل بخش تخت بندرعباس  با ۵ ساله خدمت صادقانه در پایگاه دریابانی هرمزگان ، هنگام تعقیب و گریز قایق های قاچاقچیان جان خود را از دست داد و به جمع همرزمان شهیدش در مرزبانی استان هرمزگان پیوست.
وی بامداد پنج شنبه  نهم بهمن ماه جاری به  همراه دو نفر از همکارانش با یک فروند گلف در هنگام گشت زنی در آبهای قشم به تعداد زیادی شناور حامل کالای ممنوعه و قاچاق که بصورت گروهی درحال حرکت به سمت نوار مرزی بوده برخورد کردند. در حین تعقیب و گریز   یکی از قاچاقچیان ،قایق اش را به سمت گلف پلیس هدایت و  به سرعت  به سمت  آن حرکت کرد .در این حادثه ناگوار، واعظی تختی به شدت مجروح و در دریا غرق شد.
جسد وی حدود ساعت ۹ صبح امروز کشف شد. دراین درگیری دوتن دیگر از مرزبانان مجروح شدند و دربیمارستان درحال مداوا هستند.

شهادت سومین مرزبان هرمزگانی در سال جاری

عملیات خونین مبارزه با قاچاق در آبهای قشم

دیدگاه ها (0)
img