مرگ فاطمه کوچولو با سرماخوردگی ساده



  صبح ساحل، حوادث -  مرگ ناگهانی دختربچه بیمار پس از تزریق اشتباهی آمپول سناریوی تلخی را کلید زد.

 

  به گزارش ایران، فاطمه کوچولو یک سرماخوردگی ساده داشت و وقتی از درمانگاهی در کرج به خانه برگشت در شرایط عجیبی به کام مرگ فرو رفت.

 

 24 مهرماه سال جاری وقتی عقربه‌های ساعت تیک‌تاک نخستین ثانیه‌های بامداد را نشانه گرفته بود، فاطمه 9 ساله دانش‌آموز سوم ابتدایی در آغوش پدر آخرین دقایق زندگی‌اش را تجربه کرد.

 

 مادر فاطمه که از غم مرگ دخترش سکوت کرده و بهت زده به زمین خیره شده بود نمی‌خواست قبول کند فاطمه آنان را برای همیشه تنها گذاشته است.

 

 پدر فاطمه در حالی که اشک ریزان بود در خصوص مرگ دخترش گفت: دخترم دو سه روزی می‌شد که سرما خورده بود. شب چهارشنبه وقتی وی را بی‌حال‌تر از همیشه دیدیم بلافاصله به درمانگاهی واقع در فردیس کرج رفتیم.

 

 پزشک داخلی بیماری او را سرماخوردگی تشخیص داد و با وصل کردن سرم به وی سعی کرد فشار خونش را که پایین بود بالا بیاورد، چند تا آمپول دیگر نیز در سرم وی تزریق کرد وقتی این سرم تمام شد فاطمه را به خانه آوردیم، 10 دقیقه نگذشته بود که فاطمه حالت تهوع عجیبی پیدا کرد و گفت پاهایش فلج شده و نمی‌تواند تکان بخورد. وی را در آغوش گرفتم. ساعت 12 شب فاطمه نیمه‌جان روی دستانم بود، نمی‌دانستم چه کنم اصلاً در حال خودم نبودم، نمی‌دانم چطور شد وی را دوباره به همان درمانگاه بردم و روی تخت خواباندم اما دیگر نایی نداشت تا مرا صدا کند، بدن فاطمه یخ شده بود، رنگ بر رخ نداشت وقتی از پزشکان داخل درمانگاه شنیدم دخترم دیگر زنده نیست اصلاً باورم نشد که دخترم را از دست داده‌ام. برایم سخت بود تا باور کنم حالا فاطمه که حافظ قرآن هم بود دیگر در خانه‌مان نیست.

 

 پدر فاطمه کوچولو وقتی شنید به‌خاطر تزریق اشتباهی آمپول بچه‌اش از پای درآمده است در دادسرای کرج به طرح شکایت پرداخت و خواستار مجازات پزشک شد.

 

 این پدر سیاهپوش گفت: «پزشک داخلی مقصر است و حالا از قانون می‌خواهم عامل مرگ فاطمه کوچولو را مجازات کند. دختر من فقط یک سرماخوردگی ساده‌داشت و پزشک می‌توانست وی را درمان کند، اگر می‌دانستم چه اتفاقی خواهد افتاد درخانه درمانش می‌کردم و هیچ‌گاه نزد پزشک نمی‌رفتم. حالا خانه‌مان سوت و کور است و غم از در و دیوارمان می‌بارد، همسرم خودش را باخته و واقعاً نمی‌دانیم چگونه به زندگی‌مان بدون شیرین‌زبانی‌های فاطمه و آرزوهایمان برای آینده‌اش ادامه دهیم.

 

 بنابراین گزارش، با دستور بازپرس پرونده متخصصان پزشکی قانونی مأموریت یافته‌اند با تشخیص علت اصلی مرگ دختربچه، مقصر حادثه را شناسایی کنند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها