ممنوعیت سفر به جزیره‌های هرمزگان بدون تست کرونا



مدیر بندر شهید حقانی بندرعباس گفت: از امروز شنبه هجدهم بهمن ماه رفت و آمد گردشگران و مسافران به جزیره های استان بدون تست کرونا ممنوع است.

به گزارش صبح ساحل، محمد احمدی زاده روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: هم اکنون تیمی از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای گرفتن تست کرونا در محل اسکله بندر شهید حقانی بندرعباس مستقر شده است.
وی بیان داشت: در مجموع ۶ مرکز در شهر بندرعباس و یک مرکز در بندرشهید حقانی برای انجام تست (PCR )و  (RAPID )از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مشخص شده است.
این مسوول با اشاره به اعتبار ۷۲ ساعته تست‌های کرونا افزود: شهروندان قشم و هرمز و افراد با کار ضروری بدون انجام تست کرونا مجاز به سفر هستند که توصیه می‌شود گردشگران پیش از مراجعه به بندرشهید حقانی تست کرونای خود را انجام دهند تا با کمترین زمان معطلی از خدمات بندری بهره‌مند شوند.
احمدی زاده با اشاره به اینکه ۳۸ شناور در بندرشهید حقانی مشغول به فعالیت هستند، اظهارداشت: به دلیل ویروس کرونا تنها ۲۳ شناور فعال و ۱۵ شناور خارج از سرویس قرار دارند.
وی با بیان اینکه ماسک زدن از ابتدای ورود به بندر تا زمان اتمام سفر اجباری است، گفت: در شناورها محلول ضدعفونی قرارداده شده است و درب‌ها با رعایت نکات ایمنی جهت تبادل آب و هوا نیز باز می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها