12

مهر

1403


ورزشی

23 بهمن 1399 22:28 0 کامنت

یک دوره مسابقات دو و میدانی زیر ۱۶ساله ها  ۱۰۰ متر سرعت و دوکلیومتر استقامت در بخش بندزرک برگزار شد.
به مناسبت دهه فجر یک دوره مسابقات دو و میدانی زیر ۱۶ساله ها  ۱۰۰ متر سرعت و دوکلیومتر استقامت در بخش بندزرک میناب برگزار شد.‌
دز مسابقات دوومیدانی زیر شانزده ساله های  بیش از پنجاه دونده در دو ماده  ۱۰۰متر  و استقامت به مصافت دو کیلومتر با هم به رقابت پرداختند.
در پایان اين مسابقات ودر ۱۰۰متر  سرعت حسین‌محمودی  مقام اول را کسب کرد. احمدرضا زارعی دوم شد.
مرتضی جلالی بندزرکی سوم شد.  در ماده استقامت به مصافت  دو کیلومتر، امیر زائری تُمبکی عنوان نخست را به دست آورد. سجاد ذاکر حسینی در جای دوم ایستاد و
امیر حسین خواجه دادیان سوم شد.
بهنام فر نماینده اداره ورزش و جوانان میناب در بخش بنذررک ضمن قدردانی از اسپانسر این دوره از  رقابت ها اظهار داشت : از سوی اسپانسر به نفرات  برتر هر ماده مبلغ  دو میلیون ریال ، نایب قهرمانان نفری یک میلیون و پانصد هزار ریال و به نفرات سوم  نیز هر نفر یک میلیون ریال اهدا شد.
وی تصریح کرد: شش نفر از بهترین دونده های این بخش به عنوان استعدادهای برتر این رشته شناسایی شدند.
بهنام فر که خود کارشناس تربیت بدنی  در رشته دوومیدانی می باشد ضمن تشکر از اداره ورزش و جوان شهرستان میناب که با تمام سعی و تلاش خود همیشه از  این ‌نمایندگی حمایت کرده اند  گفت: امیدواریم با حمایت  هیات  دوومیدانی شهرستان و استان از دوندگان بتوانیم دوومیدانی این بخش  را در شهرستان ، استان و حتی کشور بیمه نماییم.  وی همچنین افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات  به عنوان برترین های بخش در مسابقات آتی شهرستان و استان معرفی خواهند شد. 

 

 

 

 

دیدگاه ها (0)
img