13

مهر

1403


اجتماعی

13 آبان 1392 09:25 0 کامنت

صبح ساحل ،اجتماعی -  خسرو معتضد از چند سال قبل با برنامه پلی به گذشته که از شبکه دو سیما پخش می شد به شهرت رسید. برنامه ای کوتاه که با شیوه ای خاص بیان او طرفداران والبته مخالفان زیادی را پیدا کرد. سبک جالب تاریخ گویی او که از شیوه های معمول عصا قورت داده برنامه های رایج صدا وسیما به دور بود بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرد اما برخی مخالفانش هم او را به تحریف تاریخ و یک سویه نگری متهم می کردند. اظهار نظرهای جنجالی از دیگر ویژگی های اوست که که از خاله شاه دونه تا حریم سلطان در محدوده نقد های او قرار می گیرد. در ادامه برخی این اظهار نظرها را مرور می کنیم :

- بودن تفریحات وسرگرمی ها در کشور سبب می شود یک مجری زن برنامه کودک تلویزیون که تنها هنر او این است که صدایش را ریز و زیر و میو میو می کند و من هیچ هنر خاصی در هنر نمایی ایشان ندیده ام وحتی یک دستور درست و حسابی به کودکان نمی دهد که مثلاً دست خود را پس از رفتن به آبریزگاه بشویید یا دهانتان را پس از غذا خوردن یا هنگام صبح مسواک بزنید.

وقتی به خرمدره می رود "شو" اجرا کند برگزارکنندگان این برنامه از فرط آزمندی به جای 3000 صندلی برای 4000 صندلی بلیت گران بفروشند و کودکان نازنین مردم را در یک محوطه تنگ گرد آورند و در نهایت نادانی و جهالت و بی رحمی حتی اجازه ندهند پهلوی مادرهایشان بنشینند.

- برای قهوه تلخ زحمت زیادی کشیده شده است تعداد زیادی هنر پیشه اصلی و 350 نفر سیاهی لشکر ایفای نقش کرده اند لباس ها زحمت زیادی برده ودر مجموع سریال خوبی از آب در امده است و مردم را به تاریخ علاقمند می کند اما زمان مشخص شده در فیلم با واقعیت تطابق ندارد .قهوه تلخ مردم را به تاریخ علاقمند می کند.

-آقای کلهر گاهی اوقات قاطی می کند و حرف هایی می زند که سندیت تاریخی ندارد. من با کلهر دوست هستم اما در تاریخ با پدرم هم شوخی ندارم این مزخرفات به هیچ عنوان درست نیست (پس از چاپ ویژه نامه خاتون توسط روزنامه ایران)

- بر اساس آنچه که اعلام شده 95 درصد مردم درخواست ادامه پخش برنامه پلی به گذشته را دارند که این باید برای تلویزیون یک افتخار محسوب شود.

- شنیدم سیروس مقدم می خواهد فیلم صدام حسین را بسازد. بنده به ایشان توصیه می کنم این کار را با دقت انجام دهد زندگی صدام ساختن به راحتی ساختمن سریال "پایتخت"و "پایتخت2" نیست مطالعات عمیق می خواهد بنده نمی خواهم برای خودم شغل دست کنم به ادازه کافی سرم شلوغ است ایشان باید تمام کتابهایی که در مورد صدام در تمام دنیا انگلستان،آمریکا و آلمان نوشته شده بخواند.

 

 

دیدگاه ها (0)
img