12

مهر

1403


ورزشی

28 بهمن 1399 18:35 0 کامنت

هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان با انجام‌ ۸ بازی به پایان رسید.

 

به گزارش صبح ساحل، در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبالباشگاه های هرمزگان در (گروه غرب) بهزیستی جناح و عالمین دمیلو حریفان خود را شکست دادند و یک بازی هم مساوی شد. در گروه مرکز شناور سازی قشم در خانه مغلوب اتحاد بندر پل شد.
فجر دمیلو موفق شد هفده شهریور قشم را شکست دهد.
در این هفته تیم برخه کوشه قشم استراحت داشت.

 

تیم های گروه شرق امتیازات را تقسیم کردند

 
در بازی های گروه شرق هر سه بازی انجام شده با نتیجه مساوی به پایان رسید.  در دیدارهای انجام شده هفته پنجم بازی تیم های دریانوردان بندرکنگ و ستاره جوان بندرخمیر بدون گل مساوی شد. بهزیستی جناح با سه گل حامد خویشکار، علیرضا یوسف پور و محمدرضا افسرده حال ، جنوب بستک را شکست داد. عالمین دمیلو در یک بازی پرگل و بانتیجه هشت بر یک آرمان کیان ساحل را گلباران کرد. رحیم دهقانی سه گل، مجتبی قنبری، محمدرضا لطفی، داوود گچینی نیا و حبیب یوسفی هر کدام یک گل برای عالمین گل زدند. تک گل تیم آرمان کیان ساحل را  مهرداد سلیمانی به ثمر رساند.
شناور سازی پی پشت  با سه گل بازی را به اتحاد بندرپل واگذار کرد. مصطفی ملازاده و علی منصوری گل های اتحاد پل را به ثمر رساندند. فجر دمیلو در یک بازی پرگل و نزدیک سه بر دو هفده شهریورقشم را برد. سید شهاب کوهیار، منصور بزیون و یوسف یوسف پور برای فجر گلزنی کردند و محمد تریان هر دو گل تیم هفده شهریورقشم را زد.‌ مقاومت بازیاری و زاهد منتخب چاهو در پایان نود دقیقه امتیازات را بدون گل تقسیم کردند.

 

تیم های گروه شرق امتیازات را تقسیم کردند

  
میناب جوان و اتحاد نوین حاجی آباد یک یک مساوی شدند.‌ یعقوب رنجبری و سعید کریمی گلزنان دو تیم در این دیدار بودند.  شهاب سلیمانی و مرصاد کنارترش در دربی میناب یک یک مساوی شدند.‌ خالد رسولی برای شهاب سلیمانی و محمد ذاکری برای مرصاد کنارترش گلزنی کردند.‌ لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان در سه منطقه برگزار می شود که  در گروه شرق مرصاد کنار ترش، میناب جوان ، زاهد منتخب چاهو ، شهاب سلیمانی ، مقاومت میناب ،  در گروه مرکز فجر دمیلو ، شناور سازی پی پشت قشم، هفده شهریور قشم ،  اتحاد بندر پل و برخ کوشه قشم در گروه غرب تیم های ستاره جوان ، دريانوردان بندر کنگ ، بهزیستی جناح  ، عالمین دمیلو ، جنوب بستک و آرمان کیهان ساحل با هم به رقابت می پردازند.

 

تیم های گروه شرق امتیازات را تقسیم کردند

دیدگاه ها (0)
img