قابلیت جدید واتساپ: بی‌صدا کردن ویدیوها قبل از اشتراک‌گذاری



کمتر از یک ماه پیش از آزمایش ویژگی بی‌صدا کردن ویدیوها توسط واتساپ مطلع شدیم و حالا چنین قابلیتی برای کاربران منتشر شده است.

به نوشته دیجیاتو، این پیام‌رسان اخیرا در توییتی از افزودن چنین ویژگی به نسخه اندرویدی این اپ خبر داده که توسط آن می‌توان ویدیوها را قبل از ارسال برای افراد یا استفاده برای استاتوس، بی‌صدا کرد. این ویژگی در نسخه پایدار V2.21.3.19 به چشم می‌خورد.

برای استفاده از چنین قابلیتی، حتما نباید یک ویدیوی جدید با استفاده از رابط کاربری دوربین این پیام‌رسان ضبط کنید. این ویژگی برای ویدیوهای موجود در حافظه داخلی گوشی هم کارایی دارد و می‌توانید آن‌ها را پیش از اشتراک‌گذاری یا استفاده در استاتوس، بی‌صدا کنید. چنین قابلیتی در هنگام اشتراک‌گذاری ویدیوها با حجم بالای نویز در پس زمینه کارایی دارد.

برای بی‌صدا کردن ویدیوها در واتس‌اپ پیش از اشتراک‌گذاری باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • یک چت را باز کرده و ویدیوی موردنظرتان را از حافظه داخلی گوشی انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب ویدیو، یک آیکون صدا زیر نوار تنظیم طول ویدیو قرار می‌گیرد.

واتس‌اپ

  • روی این آیکون صدا ضربه بزنید تا ویدیو بی‌صدا شود. با اینکار ویدیو بدون صدا در اختیار فرد مقابل قرار می‌گیرد و البته می‌توان از آن برای استاتوس هم استفاده کرد.

بروزرسانی جدید واتس‌اپ برای اندروید به تازگی منتشر شده و در بخش ویژگی‌های جدید در گوگل پلی استور، قابلیت حذف صدا در زمان اشتراک‌گذاری ویدیوها و لمس آیکون بی‌صدا کردن پیش از ارسال آن‌ها به چشم می‌خورد.

واتس‌اپ در ماه‌های گذشته به علت تغییر سیاست‌هایش مورد انتقاد زیادی قرار گرفته و همچنین میزان دانلود آن نسبت به گذشته کاهش یافته. در همین راستا این پیام‌رسان می‌خواهد با ویژگی‌های مختلف، جامعه کاربری‌اش را حفظ کند. علاوه بر این، واتس‌اپ با روش‌های مختلفی از تعهدش به حفظ حریم خصوصی کاربران خبر می‌دهد که برای مثال می‌توان به استفاده از استاتوس اشاره کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها