اجتماعی
براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، در ایام نوروز اسکان مسافران فرهنگی در مدارس هرمزگان ممنوع است.
براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، در ایام نوروز اسکان مسافران فرهنگی در مدارس هرمزگان ممنوع است.
به گزارش صبح ساحل، رئیسی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: امسال علاوه بر تشکیل نشدن ستاد اسکان نوروزی، در صورت ورود مسافران فرهنگی به شهرهای هرمزگان، به آنها خدماتی در اقامتگاهها و مدارس استان ارائه نمیشود.
بنابر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا ورود به هرمزگان از 20 اسفند ممنوع می شود.تاکنون اظهار نظرهای زیادی در خصوص سفرهای نوروزی از جانب مقام های مختلف کشور اعلام شده است. با توجه به مسافرپذیر بودن هرمزگان اعمال محدودیتهای شدید در ورودی های این استان امری ضروری است. در حال حاضر 13 مورد مبتلا به کرونای جهش یافته در استان شناسایی شده است. همچنین هزار و 27 تن نیز بر اثر بیماری کویید 19 در هرمزگان جان باختند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
احمدی: ۸۰۰ بیمار در بشاگرد معاینه و برای ۲۳۲ نفر عینک تأمین شد
تصویب تاسیس اتحادیه تعاونی قایقهای سبک در هرمزگان
محدودیتهای پروازی در ایام تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد
شروع جنگ جهانی والیبال؛ ایران میان مرگ و بقا!
همدلی برای روشنایی ایران
پاکستان: مذاکرات فنی ایران-آمریکا هفته آینده ازسرگرفته خواهد شد
قیمت طلا ۱۸ عیار امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵
ز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵
کشف محموله روغن موتور احتکار شده در قشم
هندبال ساحلی قهرمانی جهان؛ شکست ایران مقابل پرتغال
پخش ۴۳ فیلم از تلویزیون در روزهای آخر هفته
کشف ۵۲ کیلوگرم تریاک از خودروی تیگو در پارسیان
قالیباف: اجلاس باکو فرصتی برای تبیین تحولات پس از جنگ رمضان است
مبلغ کمک هزینه اولاد مستمریبگیران در سال ۱۴۰۵ چقدر است
داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دستها میشوند