حال عمومی اکبر عبدی باوجود ابتلا به کرونا خوب است



تهیه کننده سریال «روزهای آبی» از بهبودی حال اکبر عبدی خبر داد و گفت: به زودی، این هنرمند پیشکسوت و توانمند به صحنه ضبط سریال «روزهای آبی» برمی‌گردد.

به گزارش صبح ساحل، پرویز امیری درباره وضعیت حضور اکبر عبدی در این سریال تلویزیونی اظهار داشت: آقای عبدی در هفته‌های اخیر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا، به صحنه سریال حضور نداشتند و مدتی در ایفای نقش ایشان وقفه ایجاد شد.

وی افزود: الحمدلله در روزهای اخیر حال ایشان بهتر شده و رو به بهبودی هستند و به زودی، این هنرمند پیشکسوت و توانمند به صحنه سریال روزهای آبی برمی‌گردد.

روزهای آبی عنوان سریالی است که به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه‌کنندگی پرویز امیری برای پخش از شبکه ۵ سیما در دست تولید است.

موضوع این سریال، به داستان زندگی خانواده‌ای اختصاص دارد که به دلیل قرار گرفتن در شرایط سخت مالی و اقتصادی، مجبور می‌شوند تا در روستای مادری‌شان در شمال کشور ساکن شوند و این سرآغار یک ماجرای کمدی و رمانتیک می‌شود.

روزهای آبی در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای، به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج در دست تولید است.

این سریال با بازیگری ویدا جوان، سامان صفاری، نادر سلیمانی، امیر غفارمنش، علی سلیمانی، مهران رجبی، رامین ناصر نصیر، علیرضا جلالی تبار، افشین سنگ‌چاپ، کیوان ساکت‌اف، مجید پتکی، مهسا غفوری، مرتضی زارع، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی، امین علی شهسواری و با هنرمندی اکبر عبدی، فریبا متخصص و ایرج نوذری برای پخش در بهار ۱۴۰۰ در حال آماده‌سازی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها