14

مهر

1403


اجتماعی

20 اسفند 1399 16:01 2 کامنت

جاسم جادری استاندار پیشین هرمزگان که چندی است به کرونا مبتلا یده است، شب گذشته دچار عارضه شدید قلبی می‌شود و  در کما بسر می‌برد و متأسفانه دو کلیه وی نیز از کار افتاده است. دقایقی پیش منابع خبری محلی از درگذشت استاندار سابق هرمزگان خبر دادند.

  

به گزارش صبح ساحل، به نقل از خبرگزاری فارس، یوسف جادری فرزند استاندار پیشین هرمزگان در بندرعباس اظهار کرد: شرایط جسمانی پدرم در وضعیت پایداری قرار داشت و به تدریج مهیای ترخیص ایشان از بیمارستان می‌شدیم که متأسفانه از شب گذشته بر اثر عارضه شدید قلبی که متأثر از آسیب‌های ویروس کرونا بوده، شرایط جسمانی وی کاملا تغییر کرد.

وی افزود: پدرم (جاسم جادری) در کما بسر می‌برد و متأسفانه دو کلیه وی نیز از کار افتاده است.

یوسف جادری از عموم مردم هرمزگان و خوزستان خواست تا برای بهبودی وی و تمامی بیماران بخصوص بیماران کرونایی دعا کنند.

جاسم جادری در 4 سال ابتدایی دولت روحانی، استاندار هرمزگان بود و پس از رفتن از این پست، ارتباطات خود را با مردم هرمزگان حفظ کرد.

وی متولد فروردین 1336 در سوسن‌گرد استان خوزستان بود و در دوره اول ریاست جمهوری حسن روحانی به عنوان استاندار هرمزگان انتخاب شد و 4 سال استاندار هرمزگان بود. وی سابقه نمایندگی مردم سوسن‌گرد و دشت آزادگان را نیز در کارنامه داشت.

جادری از اوایل هفته گذشته بر اثر عوارض شدید ناشی از ابتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی تهران بستری شد و روند درمان او مثبت و حالش رو به بهبودی بود تا این که شب گذشته دچار ایست قلبی شد و بدنبال آن دو کلیه وی نیز از کار می‌افتد و ساعت 15:20 امروز 20 اسفندماه دعوت حق را لبیک گفت.

فریدون همتی استاندار هرمزگان طی پیامی درگذشت جاسم جادری استاندار سابق هرمزگان را تسلیت گفت‌.

دیدگاه ها (2)
img
img
سید 3 سال پیش
روان شاد
img
متین 3 سال پیش
آقای جادری یکی از بهترین استانداران هرمزگان بود.خدمات زیادی از ایشان در استان به جای مانده است. خداوند ان شاءالله با اهل بیت ع محشورش گرداند.