توزیع میوه شب عید در هرمزگان از ۲۶ اسفندماه آغاز می شود



رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از آغاز توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب از روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه در استان خبر داد.

   

به گزارش صبح ساحل، خلیل قاسمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: ۵۰۰ تن پرتقال و ۷۰۰ تن سیب درختی برای تنظیم بازار شب عید در استان هرمزگان ذخیره‌سازی شده است.

 قاسمی در نشست ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه ۵۰۰ تن پرتقال و ۷۰۰ تن سیب درختی برای تنظیم بازار شب عید در هرمزگان ذخیره‌سازی شده است، گفت: توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب در استان از روز سه شنبه ۲۶ اسفند آغاز می‌شود.

قاسمی افزود: هر کیلوگرم سیب درختی با قیمت مصوب ۱۱۷۰۰ تومان و پرتقال رودخانه (والنسیا) نیز با قیمت ۱۶۲۰۰ تومان در میوه فروشی‌های سطح شهرستان بندرعباس و مکان‌های تعیین شده در سایر شهرستان‌های استان عرضه می‌شود.

وی گفت: شهروندان هرگونه تخلف واحد‌های صنفی را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان پبشتر از عرضه میوه شب عید تا تاریخ ۲۵ اسفندماه در سراسر استان با نرخ مصوب خبر داده بود.

 ایرج حیدری پیشتر در نشست ستاد تنظیم بازار استان گفته بود: با هدف تامین میوه شب عید مردم هرمزگان در مجموع  هزار و ۴۰۰ تن پرتقال و سیب در سراسر استان از طریق شبکه های توزیع عرضه می‌شود.

 

منبع:خبرنگاران جوان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها