دو رودخانه برنطین رودان قربانی گرفت

مرگ پسربچه ۱۲ ساله بردسیری به علت غرق شدگی



مسافر ۱۲ ساله ای از بردسیر کرمان در «دو رودخانه »  برنطین غرق شد و جان باخت. این حادثه در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه  دیروز هفتم فروردین ماه جاری  رخ داد.
به گزارش صبح ساحل، محمد یاسین مظفری ١٢ ساله  به همراه خانواده اش مهمان یکی از اهالی برنطین، در آن روز برای تفریح و شنا به این رودخانه(محل تلاقی دو رودخانه  جغین و آبنما به سد استقلال میناب) آمده بود.
به گفته  جواد خاشعی دهیار روستای برنطین ، محمد یاسین به همراه پدرش و شوهر خاله اش برای شنا و آب تنی  درون آب رفته بود  که ناگهان  لحظه ای از چشمان آنها دور شد.   حدود نیم ساعت بعد با کمک اهالی منطقه  ،بدن نیمه جانش از آب بیرون آورده شد .
خاشعی گفت: این پسر بلافاصله  به درمانگاه که حدود ۳ کیلومتری از منطقه فاصله نداشت انتقال داده شد اما تلاش کادر درمانی برای نجات وی بی نتیجه ماند و جان سپرد.
وی با بیان اینکه رودخانه برنطین دارای چندین نقطه خطرآفرین برای افرادی است که قصد شنا و آبتنی دارند که خطرناک ترین آن همین محل وقوع حادثه است  افزود :  دورودخانه ای برنطین، با توجه به عمق 9 متری وعرض طولانی، مرگبارترین نقطه برای شناگران است و علی رغم  آنکه در تمامی نقاط خطرناک رودخانه ، تابلوهای اخطار نصب شده، اما متاسفانه با بی توجهی افرادی روبرو هستیم که هشدارها را جدی نمی گیرند".
گفتنی است: اردیبهشت ماه ۹۹، نوجوان  ۱۶ ساله ای به نام مهرداد در این رودخانه غرق شد  و جان خود را از دست داد.

غیرقابل انتشار: 1منتشر شده: 1
BEHZADII
۸ فروردین ۱۴۰۰
واقعا خیلی زشته که کسانی بابی توجهی به تابلوهای اخطار باعث میشن جان یک نفر به خطر بیفته وجانش رو ازدست بده لطفا خواهش میکنم هواستون باشه????????
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها