12

مهر

1403


ورزشی

04 اردیبهشت 1400 13:24 0 کامنت

هفته دهم مسابقات ليگ يک فوتسال باشگاه های كشور فردا پنجم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

 

به گزارش صبح ساحل، از گروه اول این رقابت ها تیم فولاد هرمزگان در خانه از تیم فولاد زرند كرمان میزبانی می کند. این بازی ساعت ۲۲ در سالن فجر بندرعباس برگزار خواهد شد. فولاد در هفته نهم استراحت داشت و در هفته نهم در یک بازی خانگی تیم شهید ستاری قرچک را دو بریک شکست داد.
فولاد تا پایان هفته نهم با ۱۰ امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی ایستاده است. تیم فولاد زرند ايرانيان با ۱۴ امتیاز در مکان دوم قرار دارد.
تیم  آیندگان دیگر نماینده هرمزگان در هشتمین دیدار خود در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور مهمان اسپیناس زنجان است. این دیدار از هفته هشتم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور فردا از ساعت ۲۲ در سالن کارگران زنجان برگزار می شود. تا پایان هفته هفتم تیم اسپیناس زنجان با کسب ۸ امتیاز در رده چهارم و تیم آیندگان هرمزگان با کسب ۷ امتیاز در رده پنجم جدول گروه سوم قرار دارند.  لیگ دسته اول فوتسال کشور با حضور ۲۶ تیم در چهار گروه پيگيری و از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله بعد را کسب می‌کنند. مرحله اول اين رقابت ها ٢٧ اردیبهشت ماه سال جاری به پایان می رسد. مرحله دوم این رقابت ها نیز در دو گروه چهارتیمی برگزار خواهد شد و در نهایت از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

فولاد هرمزگان در خانه، آیندگان در زنجان بازی می کند

دیدگاه ها (0)
img