لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور:

نمایندگان هرمزگان با حریفان کرمانشاهی دیدار می کنند



دو نماینده هرمزگان در رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور پنجشنبه نهم و جمعه دهم اردیبهشت ماه در بندرعباس به دیدار حریفان کرمانشاهی خود می روند.

     

به گزارش صبح ساحل، طبق برنامه اعلام شده سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال در هفته نهم و از گروه سوم تیم آیندگان در خانه با شاهین کرمانشاه و از هفته یازدهم گروه اول تیم فولاد هرمزگان با خانه صنعت کرمانشاه بازی می کند. 

آیندگان هرمزگان که تا پایان هفته هشتم  ۸ امتیاز دارد و در مکان ششم جدول رده بندی گروه سوم ایستاده است‌  فردا پنجشنبه نهم اردیبهشت ماه از ساعت ۲۲ در سالن فجر بندرعباس به دیدار تیم شاهین کرمانشاه می روند. 
شاگردان هادی بزوال در تیم  آیندگان هرمزگان در هشتمین دیدار خود در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور مهمان اسپیناس زنجان بودند. آیندگان با وجودی این که در نیمه اول این بازی  با دو گل از حریف خود جلو بود در پایان مقابل میزبان خودش دو دو مساوی کرد تا دو امتیاز حساس این دیدار را از دست بدهد.
اختلاف امتیاز تیم ها  در این گروه بسیار نزدیک است و اگر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چشم خودش را به روی اعتراض به حق آیندگان نبندد و سه امتیاز بازی با سفیر گفتمان را به حساب نماینده هرمزگان واریز کند تیم آیندگان از قعر جدول رده‌بندی گروه سوم جدا می شود و به مکان سوم می آید‌. در سایر دیدارهای این گروه که جمعه دهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد سفیر گفتمان تهران میزبان مبل کریمی البرز است و ایرالکو اراک با اسپیناس زنجان دیدار می کند. در پایان بازی های هفته هشتم گروه سوم تیم سفیر گفتمان تهران با ۱۲  امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین است.‌ ایرالکو اراک با  ۱۲ امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان دوم ایستاده است. مبل کریمی البرز با ۱۰ امتیاز در مکان سوم ایستاده است‌. 
اسپیناس زنجان با ۹ امتیاز در جای چهارم قرار گرفته است. شاهین کرمانشاه   با ۹ امتیاز پنجم است و آیندگان هرمزگان با ۸ امتیاز ششم است. تیم آیندگان هرمزگان در گروه سوم با تيم های ایرالکو اراک ،  سفیر گفتمان تهران ،  شاهین کرمانشاه  مبل کریمی البرز صفر و  اسپیناس زنجان هم گروه است.  
   
نمایندگان هرمزگان با حریفان کرمانشاهی دیدار می کنند
   
تیم فولاد دیگر نماینده هرمزگان در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور ، در سه هفته گذشته سه پیروزی کسب کرده است و با سیزده امتیاز مکان چهارم جدول رده‌بندی گروه اول را در اختیار دارد .
نماينده هرمزگان در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور به دیدار صنعت کرمانشاهی می رود که با ۸ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی گروه اول ایستاده است.  شاگردان عباس روزپیکر در تیم فولاد هرمزگان در بازی هفته دهم خود با سه گل تیم مدعی فولاد زرند ایرانیان کرمان را شکست دادند تا با یک روحیه بسیار خوب به دیدار تیم  خانه صنعت کرمانشاه بروند.  این بازی جمعه دهم اردیبهشت ماه ساعت ۲۲ در سالن فجر بندرعباس برگزار می شود. در سایر دیدار های این گروه فولاد زرند ايرانيان میزبان تیم شهدای چوار ایلام هستند. شهید ستاری قرچک با عقاب تبریز بازی می کند.
تیم صدرنشین نماسازان آبادان هم در این هفته استراحت دارد.  در گروه اول این رقابت ها که تیم های فولاد هرمزگان،  فولاد زرند ایرانیان ،نماسازان ساحل آبادان ، شهید ستاری قرچک،  عقاب نیرو هوایی تبریز، شهدا چوار ۶۵ ایلام و خانه صنعت کرمانشاه در آن حضور دارند تا پایان هفته دهم تیم نماسازان آبادان با ۱۷ امتیاز صدرنشین است. عقاب تبریز با ۱۴ امتیاز در مکان دوم ایستاده است.  فولاد زرند ایرانیان هم ۱۴ امتیازی است و با تفاضل گل کمتر در مکان سوم قرار گرفته است. فولاد هرمزگان ۱۳  امتیاز دارند و در جای چهارم ایستاده اند. شهید ستاری قرچک با ۱۰ امتیاز پنجم است. خانه صنعت کرمانشاه با ۸   امتیاز ششم و شهدای ایلام با ۷ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی این گروه قرار گرفته است.  
لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور با حضور ۲۶ تیم در چهار گروه برگزار می شود که در پایان بازی های دور مقدماتی از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله بعدی را کسب می‌کنند.  مرحله دوم این رقابت ها در دو گروه چهارتیمی برگزار خواهد شد و در نهایت از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها