12

مهر

1403


اجتماعی

12 اردیبهشت 1400 11:18 0 کامنت

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان از احتمال تقویت ناپایداری‌های جوی و دریای در استان خبر داد و توصیه کرد؛ از قرارگیری و تردد در حاشیه رودخانه ها، صعود به ارتفاعات و مناطق مرتفع خودداری شود.

  

به گزارش صبح ساحل، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: طی امروز یکشنبه 12 اردیبهشت، در ساعات صبح وضعیت جوی و دریایی آرام خواهد بود. در ساعات بعد از ظهر وزش بادهای جنوب غربی برروی مناطق دریایی استان پیش بینی می شود و دریا کمی مواج خواهد شد، همچنین افزایش و گذر ابر با احتمال رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد، به ویژه در ارتفاعات و مناطق مستعد استان پیش بینی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تا پایان هفته ی جاری تحت تاثیر گذر امواج ناپایدار، شرایط جهت وقوع بارش های رگباری، وقوع رعد و برق، افزایش لحظه ای سرعت باد، بارش تگرگ و ایجاد رواناب موقتی در استان مهیا است و با توجه به احتمال تقویت ناپایداری‌های جوی و دریایی، توصیه می شود از قرارگیری و تردد در حاشیه رودخانه ها، صعود به ارتفاعات و چرای دام درمناطق مرتفع خودداری شود. همچنین تردد شناورها به ویژه سبک و صیادی در ساعات بعد از ظهر با احتیاط صورت پذیرد. 

وی در پایان اضافه کرد: از نظر دمایی طی این مدت، نوسانات دمایی (بین 2 تا 4 درجه سلسیوس) پیش بینی می شود.

 

منبع:موج

دیدگاه ها (0)
img