خروج غیر قانونی مرغ از هرمزگان ممنوع شد



معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط با تشدید نظارت ها از هرگونه خروج غیر قانونی مرغ از استان جلوگیری به عمل آورند.

       

به گزارش صبح ساحل، ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در ادامه نظارت میدانی بر کشتارگاه های مرغ استان بعد از بازدید از کشتارگاه های مرغ میناب و درتوجان با همراهی رئیس سازمان صمت استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیر کل تعزیرات حکومتی با حضور در کشتارگاه بندر طیور بندرعباس واقع در جاده بندرعباس - حاجی آباد از روند کشتار مرغ در این کشتارگاه برای تامین نیاز بازار استان بازدید کرد.

ایرج حیدری در جریان نظارت میدانی بر کشتارگاه های مرغ استان گفت:کلیه مرغ های کشتار شده در کشتارگاه های استان طبق تصمیمات ستاد تنظیم بازار در بین شهرستان های استان تقسیم شود تا از هرگونه کمبود جلوگیری شود.

 

چند ماهی است که مرغ در بندرعباس کمیاب شده و مردم می‌گویند برای خرید مرغ باید در جلوی مرغ فروشی‌ها صف بکشند. فروشندگان مرغ هم می‌گویند: با افزایش تقاضا و کمبود مرغ در استان، مرغ‌های توزیع شده جوابگوی نیاز مشتری هایشان نیست.

این در حالی است که علی اصغر خلیلی سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان هم بارها تاکید بر اینکه کمبودی در تولید مرغ نداریم گفته است: نیاز روزانه مرغ گرم در هرمزگان بین ۹۰ تا ۱۱۰ تن است و ما روزانه ۱۳۰ تن مرغ تولید می‌کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها