13

مهر

1403


ورزشی

06 اسفند 1390 08:12 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با انجام 14 بازی روز پنجشنبه چهارم اسفندماه به کار خود پایان داد.

در این هفته دونماینده فوتبال هرمزگان در بندرعباس و اهواز با حریفان خود بازی کردند. نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس که رتبه دوم جدول رده بندری گروه الف را در اختیار داشتند برای حفظ این جایگاه چاره‌ای نداشتندکه حریف خراسانی خود، ابومسلم را از پیش روبردارند. دو تیم  در دقایق آغازین بازی درحال محک زدن یکدیگر بودندکه در دقیقه 10 بازی روی یک حمله زیبا و شوت سرکش جابر نصیری نارنجی پوشان به گل برتری دست یافتند. پس از این گل شهرداری عقب کشید و این کار آن ها باعث شد تا ابومسلم رو به حمله بیاورد. دفاع مستحکم شهرداری و بازی زیبا «سکوفوفانو» مانع از گلزنی ابومسلم در نیمه اول شد و این شهرداری بودکه با دست پر به رختکن رفت. در نیمه دوم شاگردان خداداد عزیزی که  دراین بازی نود دقیقه به محوطه فنی خود هم نیامد وکمک دوم خداداد دستورات تاکتیکی  را به بازیکنان انتقال می داد توپ و میدان را از آن خودکردند. حملات نصف و نیمه قرمز و مشکی پوشان ابومسلم برای چندین بار خط دفاعی شهرداری را اذیت کرد تا اینکه در دقیقه 82 روی ارسالی که از جناح راست دروازه شهرداری  انجام شد«آرفی» با یک ضربه سرگل مساوی را برای ابومسلم به ثمر رساند.شاگردان کاسمیرو پس از  دریافت گل تساوی تازه به خود آمدند و حملات خود را ازدقیقه 85 بازی شروع کردند. دو موقعیتی که این تیم در دقایق 90 و 1+90 به دست آوردند به راحتی ازدست رفت تا این دیدار در پایان نود دقیقه یک بریک مساوی به پایان برسد.شهرداری با این یک تساوی امتیازات خود را به عدد 36 رساند وبه دلیل اینکه ایرانجوان بوشهر توانست حریف خود سایپا شمال را شکست دهد 38 امتیازی شد و جای شهرداری را درمکان دوم جدول گرفت.

 

دیگر نماینده فوتبال هرمزگان آلومینیوم المهدی در اهواز مقابل استقلال  صنعتی با دو گل شکست خورد و نتوانست روند پیروزی های خود را ادامه دهد.

 

دیدگاه ها (0)
img