هفته هفتم ليگ برتر واليبال ايران ؛

پيكان با تمام افتخاراتش در بندرعباس باخت



 صبح ساحل ، ورزشی  -  هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه  های برتر ایران  در شهرهای بندرعباس، کاشان، زاهدان، ارومیه، ورامین و تهران برگزار شد که تیم های میزبان همگی به پیروزی رسیدند.

در هفته هفتم لیگ برتر والیبال تیم های آلومینیوم المهدی، باریج اسانس کاشان، شهرداری زاهدان، شهرداری ارومیه، متین ورامین و نوین کشاورز در برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.در پایان هفته هفتم لیگ برتر والیبال تیم های متین ورامین، باریج اسانس کاشان و کاله مازندران به ترتیب با 16، 12 و 10 امتیاز در رتبه های اول تا سوم قرار دارند.اگرچه تیم های کاله، شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز هم امتیاز هستند ولی کاله به لطف تعداد برد بیشتر در رده سوم قرار گرفته و ارومیه با معدل ست بهتر نسبت به تبریز رده چهارم را از آن خود کرده است. پیکان و میزان مشهد نیز به لطف معدل ست بهتر نسبت بالاتر از جواهری گنبد به ترتیب در رده های ششم و هفتم جدول رده بندی قرار گرفته اند.

 آلومینیوم المهدی، پیکان پرافتخار را مغلوب کرد

تیم والیبال پیکان که عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال ایران را در پرونده کاری خود دارد، در هفته هفتم رقابت های مغلوب آلومینیوم المهدی شد.تیم آلومینیوم المهدی در سالن فجربندرعباس به مصاف پیکان تهران رفت و سه بر دو این تیم را شکست داد تا ناصرشهنازی سرمربی جدید المهدی نخستین پیروزی خانگی خود را کسب کرده باشد.آلومينيوم المهدي در ست های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 13 و 15 بر 13 در برابر پيكان به برتري رسيد و بهترين ستي كه آلومينيوم بازي درخشان تري ازخودبه نمايش گذاشت ست سوم بود.دراين ست شاگردان شهنازي اجازه خودنمايي به پيكان پرافتخاررا ندادند و ٢٥بر١٣ حريف تهراني خودراشكست دادند.پیکان در این بازی در ست های دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 18 و 25 بر 15 به پیروزی رسید و بهترين ستي كه اين تيم انجام دادست چهارم بود.در ابتدای ست اول این بازی نیز امیر حسینی بازيكن پيكان یک کارت زرد از داور اول بازی دریافت کرد. حدود سه هزار علاقمند دیدار پیکان و المهدی را در سالن فجر بندرعباس نظاره گر بودند.امیر حسینی در تیم پیکان به رغم دریافت کارت زرد و هومن باقری از تیم المهدی بهترین بازیکنان این دیدار بودند.شهباز صدری به عنوان ناظر و اصغر حاجی کاظمی و علیرضا قریب به عنوان داوران اول و دوم نظارت و قضات این دیدار را بر عهده داشتند.آلومینیوم با اين پيروزي امروز چهارشنبه بيستم آذرماه در سالن فجر بندرعباس به ديدار شهرداری زاهدان  مي رود.  تیم پیکان تهران در هفته هشتم در تهران میزبان باریج اسانس کاشان خواهد بود .

 ارومیه، سایپا را قعرنشین کرد

تیم والیبال شهرداری ارومیه با تحمیل چهارمین شکست به تیم سایپا منجر به قعرنشینی این تیم در پایان هفته هفتم لیگ برتر والیبال شد. تیم های سایپا و شهرداری ارومیه در چهلمین بازی لیگ برتر والیبال سال 92 در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند.تیم والیبال سایپا که عنوان نایب قهرمانی شش دوره لیگ برتر والیبال را در پرونده کاری خود دارد، در این هفته با پذیرش شکست سه بر یک در برابر شهرداری ارومیه به قعر جدول این رقابت ها سقوط کرد که به نظر می رسد تا کنون این جایگاه را تجربه نکرده است.

شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال سایپا تنها در ست سوم موفق به شکست میزبان خود با امتیاز 25 بر 18 شدند، اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 22 و 25 بر 13 مغلوب شهرداری ارومیه شدند.شهرداری ارومیه با کسب سه امتیاز این بازی 10 امتیازه شد و با چهار پله صعود در جایگاه چهارم جدول این رقابت ها قرار گرفت و سایپا نیز دو پله نزول داشت.شهرداری ارومیه در هفته هشتم لیگ برتر والیبال میزبان نوین کشاورز است و سایپا در تبریز به مصاف شهرداری این شهر خواهد رفت.

 شهرداری زاهدان به سومین پیروزی خود دست یافت

تیم والیبال شهرداری زاهدان در ششمین بازی خود در لیگ برتر والیبال با شکست میزان مشهد به سومین پیروزی خود در این رقابت ها دست یافت. سومین بازی هفته هفتم دور رفت لیگ برتر والیبال ایران در شهر زاهدان برگزار شد و دو تیم شهرداری زاهدان و میزان مشهد به مصاف یکدیگر رفتند.بازیکنان شهرداری زاهدان با هدایت حمید موحدی که نخستین حضور خود در لیگ برتر والیبال را تجربه می کنند، در این بازی سه بر یک حریف با تجربه خود را شکست دادند تا تعداد پیروزی و شکست های خود در لیگ برتر والیبال را در عدد سه مساوی کنند.میزان مشهد در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 27 بر 25 و 25 بر 20 مغلوب میزبان خود شدند و تنها در ست سوم 25 بر 19 شهرداری زاهدان را شکست دادند.

نماینده زاهدان با کسب این پیروزی هشت امتیازه شد و در جایگاه هشتم جدول لیگ برتر والیبال قرار گرفت که یک پله صعود داشت.محمد شاهمیری و احمد سرمست داوران اول و دوم بازی شهرداری زاهدان و میزان مشهد بودند و عباس جلایر نیز به عنوان ناظر بر این دیدار نظارت داشت.تیم والیبال ميزان مشهد  امروز چهارشنبه 20 آذرماه  میزبان متین ورامین صدرنشین این رقابت ها خواهد بود.

   نوین با شکست قهرمان دوره قبل شگفتی ساز هفته شد

تیم والیبال کاله مازندران که قهرمانی در سال گذشته لیگ برتر والیبال را در پرونده کاری خود دارد، در هفته هفتم این رقابت ها مغلوب میزبان خود نوین کشاورز شد تا شگفتی نخست این هفته پدید آید.

دو تیم نوین کشاورز و کاله مازندران در خانه والیبال تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت میزبان سه بر یک به پیروزی رسید تا سه امتیاز ارزشمند از این مسابقه را از آن خود کند. نوین کشاورز در این بازی دومین پیروزی خود را به دست آورد و چهار شکست نیز در پرونده امسال خود در لیگ برتر والیبال نیز دارد.نوین کشاورز با هدایت مسعود آرمات در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 19 و 25 بر 22 در برابر کاله پیروز شد و تنها در ست سوم 25 بر 21 مغلوب قهرمان دوره گذشته لیگ برتر والیبال شد.کاله مازندران با پذیرش این شکست رتبه دوم جدول را از دست داد . نوین کشاورز نیز از رتبه یازدهمی به جایگاه نهم جدول صعود کرد.محمد کشفی نظارت بر این بازی خانه والیبال تهران را بر عهده داشت و بهروز جعفری (داور اول) و مسعود ذوقی به عنوان داور دوم قضاوت بازی نوین کشاورز و کاله مازندران را بر عهده داشتند.نوین کشاورز در هفته هشتم در سالن غدیر ارومیه به مصاف شهرداری این شهر می رود و کاله مازندران نیز در گنبد با جواهری بازی می کند.

 شهرداری تبریز در برابر باریج اسانس حرفی برای گفتن نداشت

تیم والبیال باریج اسانس کاشان در ششمین بازی خود در لیگ برتر والیبال موفق به شکست شهرداری تبریز در سه ست متوالی شد.تیم باریج اسانس کاشان که در جایگاه چهارم جدول این رقابت ها قرار داشت در این بازی سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 19 و 25 بر 15 به پیروزی رسید تا در یک ساعت و 14 دقیقه این بازی در مجموع 75 پوئن به دست آورده باشد و 52 پوئن به حریف داده باشد.

یکی از نکات جالب این دیدار رویارویی حسن معدنی با تیم سال گذشته خود یعنی باریج اسانس بود.باریج اسانس با کسب 3 امتیاز این بازی 12 امتیازه شد و سومی خود در جدول را مسجل کرد.

در حالی که ظرفیت سالن کتابچی کاشان 800 نفر ظرفیت اعلام شده، این دیدار حدود یک هزار نفر تماشاگر داشت.

 امیر غفور در تیم باریج اسانس و مهدی کریمی در تیم شهرداری تبریز از بازیکنان شاخص این بازی بودند.سعید درخشنده نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت و حمید راهجردیان و نادر انصاری نیز به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.

تیم والیبال باریج اسانس در هفته هشتم در تهران به مصاف پیکان می رود و شهرداری تبریز نیز میزبان سایپا خواهد بود.

 پيروزي متین صدر نشین برابر جواهری گنبد

تیم والیبال متین ورامین در هفته هفتم لیگ برتر والیبال موفق به شکست بازرگانی جواهری گنبد شد تا با 16 امتیاز در صدر این رقابت ها باقی بماند.

تیم های متین ورامین و جواهری گنبد  در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر والیبال در سالن شهید گل عباسی ورامین به مصاف یکدیگر رفتند.تیم متین در این بازی موفق به شکست حریف در سه ست متوالی شد تا ضمن کسب پنجمین پیروزی خود با 16 امتیاز در صدر جدول باقی بماند. جواهری گنبد در ست سوم تا آخرین لحظه در برابر متین مقاومت کرد به طوری تا امتیاز 33 پا به پای میزبان پیش رفت و در نهایت این ست را 35 بر 33 واگذار کرد.شاگردان دنیله بانیولی سرمربی تیم متین در این بازی با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 22 و 35 بر 33 در برابر بازرگانی جواهری گنبد با هدایت بای محمد دوجی در زمان یک ساعت و 36 دقیقه به پیروزی دست یافتند.

محسن عندلیب پشت خط زن متین ورامین در این بازی نمایش تماشاگر پسندی را در سالن ارائه کرد.حمید حق بین، حسین پورکاشیان و اصغر میرزایی به ترتیب به عنوان ناظر، داور اول و دارو دوم نظار ت و قضاوت بازی دو تیم متین ورامین و بازرگانی جواهری گنبد را بر عهده داشتند.متین ورامین در هفته هشتم در مشهد مقدس به مصاف میزان می رود و بازرگانی جواهری نیز در گنبد از کاله مازندران قهرمان دوره قبل این رقابت ها پذیرایی خواهد کرد.

  پس از پیروزی برابر پیکان؛

شهنازی: اگر حتی نتیجه را واگذار می کردیم ناراحت نمی شدم

 سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: حق تیم آلومینیوم پیروزی بود و خوشحالم توانستیم هواداران را شاد کنیم.ناصر شهنازی افزود: این برد برابر پیکان را مدیون هواداران هستیم که با حمایت و صبوری خود زمینه ساز نخستین پیروزی مان در مسابقات لیگ برتر شدند.

وی با بیان این که  بازی جذاب و زیبایی از هر دو تیم شاهد بودیم، اظهار کرد: اگر حتی نتیجه این دیدار را واگذار می کردیم ناراحت نمی شدم زیرا از تمامی بازیکنانم که خواسته هایم را در زمین مسابقه اجرا کردند، راضی هستم.شهنازی با اشاره به این که هواداران و مسئولان باید با صبر و حوصله تیم آلومینیوم را در جایگاه اصلی خود ببینند، تصریح کرد: تیم آلومینیوم به طور حتم هر هفته هماهنگ تر و بهتر شده و با کسب نتایج دلخواه هواداران قطعأ به جایگاه اصلی خود می رسد.سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در خصوص عملکرد داوری در این دیدار نیز خاطرنشان کرد: اشتباه جزیی از داوری است و به طورکلی به جز ست پنجم شاهد قضاوت مناسب و مدیریت مطلوب بودیم که امیدوارم این اشتباهات در دیدارهای آینده به حداقل برسد.وی در پایان ضمن تقدیر از حمایت های مدیرعامل کارخانه و باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان نیز گفت: باید تلاش خود را زیاد کنیم و با صبر و بردباری تیم آلومینیوم را به جایگاهی برسانیم که همگان انتظار دارند و این به هدف نمی رسد مگر با حمایت جمعی مسئولان استان هرمزگان.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها