14

مهر

1403


اجتماعی

24 خرداد 1400 17:44 0 کامنت

شیخ «محمد امینی» مدیر حوزه علمیه اهل سنت بندرلنگه در جشن بزرگ انتخابات در استان هرمزگان از همدلی و مشارکت برادران اهل سنت در این دوره از انتخابات سخن گفت.

به گزارش صبح ساحل، انتخابات یک روز است ومشارکت مردم در آن امری بسیار مهم است، استان هرمزگان از لحاظ همدلی بین برادران شیعه و سنی الگو است. اهل سنت و تشییع با هم در این انتخابات حضور پیدا میکنند با هم تلاش میکنند و در مجالس حضور خواهند داشت. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: انتخابات یک روز است و تاثیر آن در 4 سال آینده در جامعه نمایان خواهد شد.

وی در مورد درصد مشارکت مردم اهل سنت در این انتخابات گفت: انتخابات تجلی جمهوریت نظام و تجلی همدلی بین آحاد مردم هم شیعه و هم اهل سنت است و مردم حتما حضور خواهند داشت. ما با حضور در این مراسمات وحدت و همدلی و همافزایی مان را نشان میدهیم. اهل سنت در انتخابات امسال نیز همانند گذشته همراهی خود را با نظام نشان میدهند.

امینی در ادامه گفت: اهل سنت همیشه دوشادوش اهل تشیع در تمام عرصه حضور داشته و در این برهه از زمان اخبار را در سراسر ایران دنبال میکنیم و قطعا اهل سنت در این انتخابات مشارکت پررنگی خواهند داشت.

چرا که کسی که عهده دار این دولت خواهد بود و آن شخصی که با انتخابات دقیق و اصلح مردم و با حداکثر آرای مردم انتخاب شود در ایجاد تحول و برطرف کردن نابسامانی ها و مشکلات مردم سعی خواهد کرد و مشارکت بیشتر مردم انگیزهی بیشتری را به همراه خواهد داشت.

 اهل سنت در این انتخابات نیز حضور پررنگی خواهند داشت و با همدلی و همبستگی به رشد ، پیشرفت و اقتدار کشور کمک خواهند کرد.

این جامعه نباید تحت تاثیر اتفاقاتی که مانع از رای دادن آنها میشود قرار بگیرد و باید بدانند آنهایی که با صندوق رای قهر میکنند بازنده این میدان هستند و کسی راضی نخواهد بود به خود و جامعه خود ضربه وارد کند پس از حق قانونی خود استفاده کنید و از بین کاندیدها کسی که از همه اصلح تر است را انتحاب کنید تا خدمتی به این نظام انجام شود که این خدمت در پیشگاه خداوند زایل نخواهد شد.

امینی گفتدر شرایط حساسی که اکنون کشور در آن قرار دارد و در این تهدید ها و تحریم ها و همبستگی های کشورها برای ضربه زدن به ما هستند مردم ما باید باید واقع بین باشند و شرایط و ظرفیت ها را در نظر داشته باشند.

وی در پایان افزود: جوانان ما باید به این خودباوری برسند که آنها امید آینده این جامعه هستند، آنها سرمایه اصلی امت اسلامی هستند بنابراین باید پرچم دار اتفاقات مثبت در جامعه باشند. جوانان باید پیشتاز این انتخابات باشند. ما دیدگاه ها و انتقاداتآنها را گوش میدهیم و بررسی میکنیم. جوانان بدانند ما در عرصه های مختلف انتقاد هایی را به جان میخریم تا راه را برای رشد و پیشرقت جوانان فراهم سازیم. تا با هم بتوانیم ایران را بسازیم.

 

 


دیدگاه ها (0)
img