12

مهر

1403


فرهنگی و هنری

26 خرداد 1400 12:10 0 کامنت

مهلت نام نویسی دانش آموزان هرمزگانی برای شرکت در طرح اوقات فراغت تابستانی، دهم تیرماه است.

  

به گزارش صبح ساحل، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تابستان امسال ۶۲۵ پایگاه اوقات فراغت، با بیش از هزار و ۸۹۰ نیروی اداری و آموزشی، میزبان دانش آموزان هرمزگانی است.

احمد مهرانی با بیان اینکه فرآیند اجرایی طرح اوقات فراغت تابستان با تعیین پایگاه‌ها از اول خردادماه در بستر سامانه همگام آغازشده است؛ افزود: در تابستان امسال ظرفیت آموزش بیش از ۱۱۹ هزار و ۴۰۰ دانش آموز علاقمند فراهم شده است.

وی گفت: نام نویسی در این طرح از ۱۵ خرداد آغاز شده است و دانش آموزان تا دهه اول تیر ماه فرصت دارند در سامانه هنگام و یا با مراجعه به سامانه شاد هر مدرسه نام نویسی کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان، همه فعالیت‌های طرح اوقات فراغت همچون تابستان پارسال در بستر فضای شاد برگزار می‌شود.

مهرانی گفت: این فعالیت‌ها بر محور‌های آموزش مهارت‌های ارتباطی، معرفتی، هویتی و بصیرتی؛ حرفه ای؛ فرهنگی هنری؛ اقتصادی و اشتغال زایی و مهارت‌های ورزشی و سلامت متمرکز است

وی افزود: افتتاحیه طرح اوقات فراغت ۵ تیرماه بصورت هماهنگ با سراسر کشور برگزار می‌شود و کلاس‌ها تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

تابستان پارسال ۱۱۵ هزار و ۵۵۳ دانش آموز هرمزگانی، در ۶۰۵ پایگاه تابستانه، اوقات فراغت خود را با یادگیری مهارت‌های مورد علاقه گذراندند.

   

منبع:صداوسیما

دیدگاه ها (0)
img