مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان:

هیات ورزش‌های همگانی باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کند



رئیس هیات ورزش های همگانی هرمزگان با مدیرکل ورزش وجوانان دیدار کرد. 
 
به گزارش صبح ساحل، رئیس هیات ورزش همگانی استان و هیئت همراه به  منظور بررسی موانع و مشکلات ورزش همگانی و ارائه راهکارها درخصوص توسعه ورزش همگانی دراستان با محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان دیدار و گفت و گو کردند. 
در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان، با تاکید بر داشتن همدلی، همیاری و همفکری در اجرای طرح‌ های مختلف، خاطرنشان کرد: استفاده از همه ظرفیت ها موضوعی است که باید در هیات‌های ورزشی به آن توجه شود.  محمود رضا امیاری در این جلسه خطاب به اعضای  هیات  ورزش همگانی گفت: یکی از برنامه های اداره کل توسعه ورزش همگانی در روستاها، بخش ها و محلات در سراسراستان است که می بایست هیات ورزش همگانی استان توسعه ورزش همگانی را در شهرستان های استان در دستور کاربرنامه های خود قراردهند.‌
وی با تاکید بر پیاده سازی طرح های ورزش همگانی در استان افزود: هیات‌های استانی یار  اداره کل و فدراسیون ورزش های همگانی برای شناساندن ظرفیت های مختلف ورزش همگانی در مناطق مختلف کشور هستند و اجرای بخش عملیاتی طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی ورزش استان یکی از  اولویت های برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان در سال جاری است.
متولی ورزش و جوانان استان بیان کرد: امیدواریم درسال ۱۴۰۰ این امر مهم (توسعه ورزش همگانی ) در استان اتفاق بیفتد و با برنامه ریزی هایی که انجام شده مقرر شد که در همه بخش های ورزش همگانی (ورزش بانوان، کودکان، آقایان، ورزش کارکنان، ورزش محلات ، پارک ها، روستاها ورود کنیم تا این ورزش ابتدا در خانواده ها نهادینه شود.
امیاری اظهارکرد: بیماری کرونا برای ورزش های همگانی فرصتی شد تا بادعوت مردم به ورزش و استفاده از فضای مجازی بتوانند دراتقا سلامت جامعه گام موثری بردارند.  وی گفت: برای این که بتوانیم فعالیت جسمانی و نشاط را در جامعه ایجادنماییم و به طور گسترده در استان توسعه دهیم نیاز به همکاری دیگرسازمان ها و ادارات مختلف درسطح استان می باشد. 
اسماعیل بواشه رئیس هیات ورزش همگانی استان نیز در  این نشست ،  برنامه های هيات ورزش همگانی استان در سالجاری را تشریح نمود. وی در ادامه از  همراهی و حمايت مديركل ورزش و جوانان از برنامه های فرهنگی ورزشی این هيات بیان داشت: در راستای ارتقاء سطح سلامت شهروندان و برنامه های اين هيات و توجه ويژه به حوزه همگانی و ورزش بانوان از مدیرکل ورزش وجوانان قدردانی می نمایم. 
رییس هیات ورزش همگانی استان اظهارکرد: باید با هم افزایی و اجرای برنامه‌های متنوع در حوزه همگانی بتوانیم این استان را به جایگاه واقعی خودش در حوزه سلامت و ورزش همگانی در کشور  برسانیم.
فاطمه جراره نائب رئيس هيات و عضو شورای شهر، شهرام داوری نژاد دبير هيات و يونس دهقانی خزانه دار هیات در این جلسه بواشه را همراهی می کردند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها