13

مهر

1403


ورزشی

14 تیر 1400 16:59 1 کامنت

تیم‌ والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال الف ایران با شکست تایلند میزبان مسابقات قهرمانی آسیا، به مرحله نیمه‌نهایی و جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها راه یافت.

 

به گزارش صبح ساحل،  مرحله یک چهارم نهایی سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر ۱۹ سال آسیا امروز (دوشنبه) با چهار دیدار در تایلند پیگیری شد.
تیم والیبال ساحلی الف ایران با ترکیب ابوالحسن خاکی‌زاده والیبالیست هرمزگانی و علی قربان‌ پسندی در این مرحله به مصاف تایلند سه رفت و دو بر صفر این تیم را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
ابوالحسن خاکی‌زاده و علی قربان‌ پسندی در دو ست متوالی و با امتیازهای ۲۱ بر ۱۶ و ۲۱ بر ۱۵ حریف خود را شکست دادند و در جمع چهار تیم برتر مسابقات قرار گرفتند. در دیگر مسابقه همزمان نیز تیم تایلند دو موفق به شکست قزاقستان دو شد تا حریف تیم ایران الف در مرحله نیمه‌نهایی شود.

   

تیم ایران به همراه والیبالیست هرمزگانی به مرحله نیمه نهایی راه یافت

   


در دیگر مسابقه همزمان تیم تایلند دو موفق شد تیم  قزاقستان دو را شکست داد  تا حریف تیم ایران الف در مرحله نیمه‌ نهایی شود. مرحله نیمه‌نهایی و نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر ۱۹ سال آسیا فردا سه‌شنبه با چهار دیدار پیگیری خواهد شد.

دیدگاه ها (1)
img
img
انسیه 3 سال پیش
ماشاءالله کاکاممم❤ پیش بسوی قهرمانی آسیا چیزی تا قهرمانی نمونده⌛