12

مهر

1403


اجتماعی

14 تیر 1400 17:45 0 کامنت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن پوزش بدلیل اختلال ایجاد شده در سامانه ثبت نام افراد بالای ۶۰ سال از مردم خواست که روند ثبت نام را با صبر و حوصله بیشتری پیگیری و در صورت ترافیک در سامانه، ثبت نام را به روزهای آینده موکول کنند.

                          

به گزارش صبح ساحل، فاطمه نوروزیان گفت: به دلیل افزایش ناگهانی ثبت نام در سیستم استعلام هویت از طرف سازمان مرکزی، سامانه نوبت دهی واکسیناسیون دچار اختلال و کندی روند ثبت نام شده است که در حال حاضر مسئولین فناوری اطلاعات با گسترده کردن ظرفیت سامانه و ارتقاء زیرساخت ها، سعی در رفع اشکال موجود در سامانه دارند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت، افزود: خواهشمندیم در ثبت‌نام عجله نداشته باشند و بدلیل ترافیک سامانه، ثبت نام را به روزهای آتی موکول کنند.

   

مشمولان ثبت‌نام در سامانه واکسیناسیون فعلا منتظر بمانند

  

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: همچنین افراد زیر ۶۰ سال به هیچ عنوان جهت ثبت‌نام وارد سامانه نشوند زیرا به دلیل ترافیک نابجا باعث ایجاد اختلال در استعلام هویت و کندی روند ثبت نام در سامانه خواهند شد و همچنین در نهایت با توجه به اینکه ثبت نام تنها برای افراد واجد شرایط بالای ۶۰ سال خواهد بود درخواست آنها ثبت و انجام نمی شود.

 

منبع: ایمنا

دیدگاه ها (0)
img