آخرین مهلت مستاجران برای ثبت‌نام وام ودیعه مسکن/ متقاضیان اجاره‌نامه معتبر داشته باشند



معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن تا پایان شهریور فرصت دارند برای ثبت‌نام اقدام کنند، گفت: متقاضیان حتما باید دارای کد رهگیری و اجاره‌نامه معتبر باشند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته تجارت نیوز، محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی، با بیان اینکه میزان سقف نرخ اجاره در تهران ۲۵ درصد اعلام شده است، گفت: در صورت رعایت نکردن این سقف نرخ اجاره متقاضیان می‌توانند به شورای حل اختلاف مراجعه کنند، موارد استثنایی هم وجود دارد که در این مورد می‌توان تصمیماتی را برای آن‌ها در نظر گرفت.

او با بیان اینکه حدود هزار متقاضی برای وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده‌اند، افزود: بعد از ثبت نام متقاضیان در اولین فرصت پالایش و بررسی مستندات انجام می‌شود و بعد از تکمیل شدن به سیستم بانکی متقاضیان معرفی می‌شوند.

محمودزاده یادآور شد: متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن تا پایان شهریور فرصت دارند برای ثبت‌نام اقدام کنند و باید حتما افراد دارای کد رهگیری و دارای اجاره‌نامه معتبر باشند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه ۳۵۰ هزار نفر تاکنون در پنجمین مرحله از طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند افزود: مراحل پالایش از متقاضیان انجام می‌شود و بعد از تأیید از طریق پیامک به متقاضیان برای تکمیل مراحل ثبت‌نام به آن‌ها اطلاع داده می‌شود.

 

افتتاح بیش از۳۵ هزار مسکن ملی تا پایان تیر

محمودزاده بیان کرد: این میزان از استقبال متقاضیان نشان‌دهنده مردم به طرح‌های اقدام ملی مسکن است که امیدواریم بیش از ۳۵ هزار واحد تا پایان تیر در قالب افتتاح طرح‌های وزارت راه و شهرسازی به بهره‌برداری برسد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها