12

مهر

1403


ورزشی

16 تیر 1400 08:33 0 کامنت
تیم شهرداری بندرعباس در هفته آخر لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در بندرعباس به میدان می روند.
 
به گزارش صبح ساحل،  از سری رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری بندرعباس در هفته بیست و ششم و پایانی از ساعت ۲۰:۳۰ امشب چهار شنبه شانزدهم تیرماه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به دیدار سپید رود رشت می رود. تیم شهرداری بندرعباس با ۲۹ امتیازی که کسب کرده است خیالش برای بقا در لیگ راحت است. تیم سپید رود رشت هم  با ۳۷ امتیاز پنجم است و هر نتیجه ای در این دیدار کسب کند فصل را با همین مکان پنجمی به پایان خواهد برد.
در سایر دیدارهای این هفته مس نوین کرمان میزبان آولان کامیاران است. امید گناوه در خانه با ویستا توربین تهران بازی می کند. سه امتیاز این دیدار برای تیم ويستا توربین از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اگر تیم شهرداری همدان که این هفته با علم و ادب در تبریز بازی دارد و شکست بخورد این تیم ويستا خواهد بود که با تفاضل گل بهتر به صورت مستقیم راهی لیگ دسته اول خواهد شد.
تیم علم و ادب ۴۱ امتیاز دارد و اگر بتواند با سه گل تیم شهرداری همدان را از پیش رو بردارد و تیم ویستا تهران هم مقابل امید گناوه ببازد این علم و ادب تبریز خواهد بود که به بازی پلی صعود خواهد کرد و شانس این را دارد که در بازی پلی با از پیش رو برداشتن حریف خود به لیگ یک راه یابد.  در دیگر بازی این گروه اسپاد تهران میزبان تیم محتشم تبریز است. نفت و گاز گچساران از فولاد نوین اهواز میزبانی می کند و تیم ملی حفاری اهواز در خانه با ایرانجوان بوشهر دیدار می کند.  
تا پایان هفته بیست و پنجم در گروه اول، لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری همدان با ۴۷ امتیاز صدرنشین است. ویستا توربین با ۴۴ امتیاز در مکان دوم ایستاده است. علم و ادب تبریز و مس نوین کرمان  ۴۱ امتیازی هستند و برحسب تفاضل گل در مکان های سوم و چهارم ایستاده اند. تیم های سپید رود رشت،  اسپاد تهران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه،  محتشم تبریز، شهرداری بندرعباس،  فولاد نوین اهواز، ملی حفاری اهواز، آولان کامیاران و نفت و گاز گچساران مکان های پنجم تا چهاردهم را در اختیار دارند. 
لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۲۸  تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است و شهرداری بندرعباس در گروه الف با تیم های علم و ادب تبریز، سپید رود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری همدان، نفت و گاز گچساران، مس نوین کرمان، ملی حفاری اهواز، اتحاد کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، ویستا توربین تهران و محتشم تبریز هم گروه است.
در پایان مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم های اول هر گروه (مجموعا ۲ تیم) به مسابقات لیگ دسته اول بزرگسالان و دیدار فینال لیگ دسته دوم صعود می کنند. تیم های دوم هر گروه در یک دیدار رفت و برگشت (پلی آف) به مصاف یکدیگر خواهند رفت که برنده مجموع این دو دیدار به عنوان تیم سوم صعود کننده به لیگ یک در فصل آتی تعیین خواهد شد.
در پایان مسابقات تیم های سیزدهم و چهاردهم هر گروه (مجموعا ۴ تیم) به رقابت های لیگ دسته سوم سقوط خواهند کرد. تیم های سوم تا دوازدهم هر گروه (مجموعا ۲۰ تیم  به اضافه سه تیم سقوط کننده از لیگ دسته اول و تیم بازنده دیدار رفت و برگشت پلی آف لیگ دسته دوم به اضافه چهار تیم صعود کننده از مرحله دوم لیگ دسته سوم بزرگسالان در مسابقات فصل آتی لیگ دسته دوم حضور خواهند داشت.
دیدگاه ها (0)
img