رئیس هیات ووشو هرمزگان

سه سانداکار هرمزگانی به مسابقات مبارزه جنگجویان دعوت شدند



مرحله نخست رقابت‌های حرفه‌ای ساندا تحت عنوان «مبارزه جنگجویان ووشو»  از فردا در تهران برگزار می شود.‌

به گزارش صبح ساحل، رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان تصریح کرد: مرحله نخست رقابت‌های حرفه‌ای ساندا تحت عنوان «مبارزه جنگجویان ووشو» با حضور ۳۲ نفر از بهترین‌های ایران و جهان با حضور سه سانداکار هرمزگانی به‌مدت دو روز در محل پل طبیعت تهران از فردا دوشنبه آغاز می‌شود. علیرضا بهرمن اظهار داشت: فدراسیون ووشو در ابتکاری خلاقانه در نظر دارد رقابت‌های ووشو در بخش مبارزه یا همان ساندا را در سه مرحله تحت عنوان «مبارزه جنگجویان ووشو» و با حضور بهترین‌های ایران و جهان برگزار کند.  وی افزود: ووشوکاران دعوت شده به مرحله نخست این مسابقات طی روزهای ۲۸ و ۲۹ تیرماه به روی رینگ می‌روند. رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان تصریح کرد: این رقابت‌ها در چهار وزن و با حضور ۳۲ ووشوکار از جمله سه سانداکار هرمزگانی در اراضی عباس‌آباد یا همان «پل طبیعت» تهران برگزار می‌شود.


بهرمن ادامه داد: نجم‌الدین علیمرادی، مهزیار محمدنژاد و عیسی آرسیون سه سانداکار هرمزگانی هستند که با توجه به کسب مدال در رویدادهای قهرمانی کشور، از سوی فدراسیون ووشو به این مسابقات دعوت شده‌اند. وی عنوان داشت: این یک رویداد تاریخی در ورزش کشور خواهد بود که لازم می‌دانم از ریاست محترم فدراسیون ووشو به‌دلیل این ابتکار هوشمندانه تقدیر شود.


عضو کمیته فنی فدراسیون ووشو افزود: به‌دلیل اهمیت موضوع و شناخت ترکیب تیم هرمزگان جهت اعزام به مرحله دوم که قرار است به‌صورت استانی برگزار شود، بزودی رئیس کمیته WWF هرمزگان را منصوب می‌کنیم که در این خصوص نیز با تعدادی افراد و رزمی‌کاران باسابقه استان وارد مذاکره شده‌ایم و از آنان برنامه خواسته‌ایم. بهرمن اظهار کرد: قصد داریم میزبانی مرحله پایانی این مسابقات را در هرمزگان برگزار کنیم که در این باره می‌بایست تمهیدات لازم اندیشیده شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها