12

مهر

1403


سیاسی

23 آذر 1390 11:04 1 کامنت

صبح ساحل، سیاسی _ نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی 27 سال انتشار مستمر روزنامه صبح‌ساحل را گامی مهم در توسعه فرهنگی استان قلمداد کردند.

 میرخلیلی: صبح ساحل نشان داده که به باندهای مختلف سیاسی وابسته نیست و استقلال دارد

نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: روزنامه صبح‌ساحل در طول 27 سال عملکرد خوبی از خود نشان داده و سعی کرده به باندهای قدرت و جناح‌های مختلف سیاسی وابسته نباشد و استقلال خود را حفظ کرده است. سید علی میرخلیلی افزود: صبح‌ساحل در انعکاس نکات مثبت و منفی مسوولین خوب عمل کرده و تاثیرگذاری خود را نشان داده است. اگر چه می‌تواند در بیان مشکلات و مسائل شهرستانهای دور افتاده شفاف تر عمل کند.

 جباری: عملکرد صبح ساحل به گونه ای است که در دل اکثر هرمزگانی ها جای دارد

نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک سالگرد انتشار روزنامه صبح‌ساحل گفت: این روزنامه در رشد و توسعه فرهنگی استان نقش بسزایی داشته است و عاملی شد تا مطبوعات دیگری به عرصه اطلاع‌رسانی استان پا نهند و امروز هرمزگان از نظر تعداد نشریات یکی از استانهای پیشرو در کشور است. احمد جباری ادامه داد: صبح‌ساحل به وظیفه خود یعنی اطلاع‌رسانی و اعتماد سازی در جامعه بخوبی عمل کرده و در دل اکثر هرمزگانی ها جای دارد. عضو  کمیسیون عمران مجلس افزود: فعالیت خوب این روزنامه باعث شده که جمعی از نمایندگان مجلس دیگر استانها نیز از این نشریه مردمی شناخت خوبی داشته باشند. وی تصریح کرد: این روزنامه با حفظ اصول و ارزشهای انقلاب و در چهار چوب قانون نقش پل ارتباطی بین مردم و مسوولین را بخوبی ایفا کرده است.

 ذوالقدر: تاثیرگذاری صبح ساحل بر رشد و توسعه هرمزگان دوچندان است

سید مصطفی ذوالقدر دیگر نماینده هرمزگان هم تلاش روزنامه صبح‌ساحل را در عرصه اطلاع‌رسانی استان ستود و گفت: روزنامه صبح‌ساحل در جهت صیانت از آرمان‌ها و اهداف نظام جمهوری اسلامی گام برداشته و قطعا تاثیرگذاری آن بر رشد و توسعه فرهنگ و عمران منطقه دو چندان بوده است. عضو کمیسیون اقتصادی افزود: کادر خوب، منسجم و هماهنگ صبح‌ساحل باعث شده این روزنامه در دسترس مخاطب خود از شرق تا غرب هرمزگان باشد و اخبار و مسائل و مشکلات تمام مناطق استان را پوشش دهد.

 آشوری: صبح ساحل به عنوان فرزند رسانه ای استان جلوه کاملی از اندیشه فرزندان هرمزگان است

 عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی که به مناسبت 27 سالگی صبح‌ساحل گفت وگو می‌کرد، اظهار داشت: استان هرمزگان استانی فرهنگ خیز و صاحب فرزندانی اندیشمند ، متواضع و آرمان‌گراست که از دیرباز روحیات مطالبه‌گری خویش را در قالب سامان دادن رسانه‌های مختلف پی‌گیری کرده و روزنامه صبح‌ساحل به عنوان یکی از فرزندان رسانه‌ای هرمزگان جلوه کاملی از اندیشه فرزندان همین استان است. محمد آشوری ادامه داد: رسانه به واسطه ماهیت کاری خویش در تلاش توامان میان صداقت و انصاف از یک سو و تحلیل و خبررسانی پرشتاب از سوی دیگر است و آنچه این روزنامه را در قامت خویش استوار نگه داشته ، تلاش برای خلق توازن در این عرصه بوده است. وی ادامه داد: صبح‌ساحل بدلیل ویژگی‌های بومی که داشته توانسته بستر فرهنکی را برای اجرای طرح‌های توسعه آماده نماید و مشکلات پیش‌روی مطبوعات محلی نتوانسته مانع از خدمت این روزنامه به روند توسعه محلی و منطقه‌ای شود. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اضافه کرد: جامعه رسانه‌های مکتوب استان جامعه‌ای وزین و با نجابت است که همواره در کمال صحت و سلامت تلاش کرده تا بیانگر کلام واقعی مردم باشند و اگر گاهی لغزشهایی صورت گرفته می‌توان آن را پای برخی بی‌توجهی‌ها و کم توجهی‌های دستگاه‌های حمایتی گذارد. آشوری خواستار افزایش هرچه بیشتر حمایت‌های مادی و معنوی از فعالیتهای رسانه‌ای در هرمزگان شد و گفت: وقتی از رسانه‌ای انتظار پویایی و کمک در رسیدن به اهداف نظام ، انقلاب و دولت وجود دارد، باید آن رسانه مورد حمایت معنوی و مادی قرار گیرد و به نظر می‌رسد رسانه‌های هرمزگان بویژه روزنامه‌های استان آنطور که باید و شاید مورد حمایت واقعی قرار نگرفته‌اند و این کاستی‌ها در مواردی بنیان روزنامه‌های استان را در معرض خطر قرار داده است. آشوری با بیان اینکه صبح‌ساحل گوشه‌ای از دریای پرتلاش اصحاب رسانه هرمزگان است خاطرنشان کرد: امیدوارم وضعیت اقتصادی و همین طور تلاش برای انجام کار حرفه‌ای روز به روز در میان رسانه‌ها رونق بیشتری یابد تا آنچه که نهایتا در اختیار مردم به عنوان یک روزنامه هرمزگان قرار گیرد، شایسته نام استان عزیز و کشور اسلامی مان باشد.

 

دیدگاه ها (1)
img
img
مهدی ک 4 سال پیش
با عرض سلام حرف همکارمون دقیقا درسته از مسولین خواهشمندیم پیگیری لازم انجام بدن