پلمپ مراکز درمانی غیر مجاز استان هرمزگان



مدیریت نظارت و اعتبار بخش معاونت درمان از بازرسی 252 مرکز درمانی شامل مطب‌ها، مؤسسات پزشکی، درمانگاه، بیمارستان و دفتر کار، در تیرماه 1400 خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، «دکتر حمید نصیری»، مدیریت نظارت و اعتبار بخش معاونت درمان گفت: عمده این بازدیدها، با هدف نظارت بر عملکرد مراکز درمانی و بررسی وضعیت رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراکز درمانی استان هرمزگان صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد مراکز درمانی و جلوگیری از فعالیت مراکز غیر مجاز نیازمند برنامه ریزی دقیق و بکارگیری نیروهای معتمد و متعهد می باشد، اظهار داشت: از 252 بازدید نظارتی که توسط واحد نظارت معاونت درمان در تیرماه انجام گردیده است، به 37 مرکز درمانی بندرعباس تذکر کتبی داده شده است و 9 مورد مرکز درمانی غیر مجاز شناخته شده اند. در طی بازدید های انجام شده از مطبها، 2 مورد از مطب های پزشکان عمومی و 4 مورد مرکز غیر مجاز لیزر به دادستانی بندرعباس ارجاع داده شدند.
وی در ادامه افزود: در بازدید های نظارتی از مراکز درمانی قشم، یک مورد مرکز غیر مجاز لیزر، یک مورد دفتر کار بینایی سنجی مربوط به اتباع خارجی چینی که بدون مجوز قانونی هم بود و یک مورد مطب دندانپزشکی غیر مجاز  پلمپ گردید.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها