مدیر کل مدیریت بحران استانداری استان هشدار داد:

احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی در هرمزگان



مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: از عصر امروز تا دوشنبه هفته آینده با ورود سامانه بارشی احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی در هرمزگان وجود دارد.

به گزارش صبح ساحل، «مهرداد حسن زاده»،مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه با وقوع بارش‌های رگباری در ارتفاعات استان و احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی از هم استانی‌های  تقاضا می‌شود از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی و همچنین صعود به ارتفاعات در استان خودداری کنند.

حسن زاده افزود: بنا به اعلام اداره کل هواشناسی از بعد از ظهر امروز جمعه ۸ تا روز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه سامانه فصلی همراه با رشد ابر‌های همرفتی در استان فعال خواهد شد.

او گفت: تقویت سامانه فصلی در استان، رگبار پراکنده باران و رعد و برق، افزایش سرعت باد با احتمال گردوخاک را در پی دارد که می‌تواند موجب بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی، گرد و خاک و کاهش میدان دید شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به مناطق تحت تاثیر این سامانه جوی در استان، گفت: ارتفاعات استان شامل بشاگرد، حاجی آباد، رودان، بستک و ارتفاعات بخش مرکزی از مناطقی است که تحت تاثیر این سامانه قرار خواهد گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها