خودروی حامل سوخت قاچاق در  محور بندرعباس _ میناب  حادثه آفرید 

مرگ دلخراش سرنشینان تیبا  پس از برخورد با کامیون نفتکش 



ساعت ۱۵ امروز یک دستگاه  تانکر نفتکش و یک دستگاه خودروی تیبا حامل سوخت قاچاق به شدت به هم برخورد کردند . این حادثه که نرسیده به پمپ بنزین چاه فعله  محور بندرعباس  میناب رخ داد دو سرنشین تیبا در خودرو سوختند و جان دادند .
به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ اسماعیل تنها»، جانشین پلیس راه هرمزگان علت این حادثه را در دست بررسی خواند و گفت: متاسفانه این حوادث هر ۱۵ روز یک بار، در جاده های هرمزگان در حال وقوع است و در این مورد در جلسات مختلف با مسوولان این مهم راتشریح خطرو هشدار داده شده که در این مورد می بایست  حتما چاره اندیشی شود.
    

مهار حریق 

حسن امینی زاده معاون عملیاتی آتش نشانی بندرعباس با بیان اینکه  اطفا حریق حدود  ۴ ساعت به طول انجامید گفت : بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه  به همراه   ۱۵ نفر از ۴ ایستگاه آتش نشانی به محل مورد نظر در محور بندرعباس _ میناب  اعزام شدم که مهار حریق تا ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه  به طول انجامید ‌. وی این را گفت که تانکر حامل گازوییل  صادراتی یورو ۴ به سمت ایرانشهر سیستان و بلوچستان در حرکت بود . امینی زاده ادامه داد: شواهد نشان می داد که سرنشین تیبای حامل سوخت قاچاق اتباع بیگانه بودند.
این مقام مسوول در ادامه به گله گذاری  از مسوولیت پرداخت و گفت: هنوز نمی‌دانیم مسوولیت حوادث و ایمنی  جاده ها بر عهده کدام ارگانی است چرا که با وقوع حریق ، باید خودروها و نیروهای آتش نشانی  از بندرعباس تا کیلومترها خارج از شهر خارج شوند و خدمات ارائه دهند.
امینی زاده افزود : شاید آن لحظه که مشغول لطفاً حریق در  جاده ها هستیم حریق گسترده ای در شهر بندرعباس رخ دهد که باید در سریع ترین زمان در محل حاضر شویم.
وی از مسوولان خواست در این مورد تدابیری بیاندیشند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها