رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان:

تکیه بر توان ایرانی، تنها راه برون‌رفت از مشکلات



رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان: شعار جهاد دانشگاهی امسال برخاسته از باور و منش در کشور است و این باور وجود دارد که با تکیه بر توان ایرانی می‌توانیم بر سختی‌ها غلبه کنیم.
 
به گزارش صبح ساحل، محمد دلپسند «رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان» در نشست خبری امروز که به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی واحد استان هرمزگان برگزار شد؛ ضمن تبریک اعیاد گذشته و فرا رسیدن روز خبرنگار، در آستانه ۴۱ سالگی تاسیس این موسسه از دستاوردهای این حوزه گفت: شعار جهاد دانشگاهی امسال برخاسته از باور و منش در سراسر جهان است. ما باور داریم با تکیه بر توان ایرانی می‌توان به سختی ها غلبه کرد. کشور در حال حاضر با چالش‌های زیست‌محیطی بهداشتی و اقتصادی و… روبه‌روست. باید بپذیرم راه حل خروج از مشکلات و راه برون رفت از چالش ها در داخل کشور است و باید ظرفیت‌های داخل به کار گرفته شود. تکیه بر توان جوانان و روی‌کار آمدن مدیران کاردان و لایق به به کارگیری روحیه جهادی و فرهنگ جهادی، می‌توانم از چالش‌های پیش رو عبور کنیم، وقتی ظرفیت های داخل به کار گرفته بشه راه برون رفت ایجاد می‌شود. 
 دلپسند افزود: کشور به دوری از تفکرات سیستمی است ما در برخی جایگاه ها شاهد مدیرانی هستیم که توانمند و خلاق هستند اما تفکر آنها امکان ارتقا سیستم را فراهم نکرده است. 
رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان اضافه کرد: ما می‌توانم با توانمند کردن سیستم جلوی هدر رفتن منابع را بگیریم و در این صورت است که رفت و آمد مدیران خللی در سیستم ایجاد نخواهد کرد و باعث ایجاد تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری شده و موجب بی‌اعتمادی آحاد مردم نخواهد شد.
دلپسند در ادامه این نشست گفت: اکنون در ابتدای دولت سیزدهم قرار داریم دولتی که با شعار توانمندی به روی کار آماده است. ما این را به فال نیک می‌گیریم.
وی افزود: ما در مجموعه جهاد دانشگاهی در سراسر کشور و در استان تمام ظرفیت های خود را به کار می‌گیریم.
رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و جهادی از ابتدای انقلاب خود را مکلف و موظف به دولت می‌داند و در جهت تحقق و توسعه هرچه بیشتر کشور در این شرایط سخت تحریم‌ها و زمینه‌های دیگر دست همکاری خود را دراز می‌کنیم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها