فعالیت بازارهای جزیره کیش، تمام وقت شد



سخنگوی شورای سلامت جزیره کیش گفت: بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، فعالیت بازارها و مراکز تجاری این جزیره تمام وقت شد.

به گزارش صبح ساحل، «محمدرضا رضانیا»، سخنگوی شورای سلامت جزیره کیش گفت: آمار تحلیلی ارائه شده در جلسه تخصصی ستاد مقابله با کرونا نشان دهنده تاثیر مثبت محدودیت های گذشته در روند بیماری و بستری در بیمارستان کیش دارد. وی اضافه کرد: بر همین اساس فعالیت تمام مراکز تجاری کیش که در حال حاضر از ساعت ۱۸ تا ۲۲ است با هدف پیشگیری از ازدحام جمعیت در زمان محدود، از این پس فعالیت این مراکز به صورت یکسره از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ خواهد بود.

مدیر مرکز توسعه سلامت جزیره کیش افزود: به منظور کاهش ریسک شیوع ویروس در جزیره، رعایت پروتکل های بهداشتی توسط عوامل جامعه بازاریان، کمیته نظارت ستاد تخصصی مقابله با کرونا در سطح مراکز تجاری کیش به صورت جدی بررسی می شود. وی اضافه کرد: اماکنی که پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنند، آن صنف متخلف شناخته شده و به مدت ۱۵ روز پلمپ می شود و در این راستا گروه های ویژه نظارت از سوی کمیته نظارت ستاد مبارزه با کرونا تشکیل شده است.

وی افزود: به منظور پیشگیری از ورود مجدد به شیب صعودی بیماری در کیش نیاز هست در زمان حضور در غرفه و فعالیت مراکز تجاری، تمام شیوه نامه های بهداشتی به دقت رعایت شود.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها