13

مهر

1403


ورزشی

09 اسفند 1390 10:16 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _  بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی مدارس دختر استان در رشته والیبال مقطع راهنمایی با حضور 13 تیم از سراسر استان به میزبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرخمیر برگزار گردید.

در این دوره از مسابقات پس از انجام دور مقدماتی میناب، رودان ، بستک، بندرخمیر ، حاجی‌آباد ، شیبکوه، ناحیه یک و ناحیه دو به دور بعد راه یافتند که پس از انجام 4 بازی تیم‌های بندرخمیر ، ناحیه یک ، پارسیان و حاجی‌آباد توانستند با شکست دادن حریفان خود به دور بعد صعود نمایند . در مرحله نیمه نهایی تیم ناحیه یک با نتیجه 2 بر صفر از سد بندرخمیر و تیم پارسیان با نتیجه 2 بر صفر از سد حاجی‌آباد گذشتند و به فینال راه یافتند. در دیدار رده بندی تیم شهرستان حاجی‌آباد موفق شد با نتیجه 2 بر صفر از سد بندر خمیر بگذرد و به مقام سوم دست پیدا کند. تیم ناحیه یک بندرعباس در بازی پایانی با نتیجه 2 بر صفر از سد شهرستان پارسیان گذشت و مقام اول را کسب نمود. تیم پارسیان نیز به مقام دوم این دوره از مسابقات دست یافت.

 زهرا عباس‌پور، سکینه لک، مهرنوش بم، فوزیه رحیمی، حمیده رنجبریان، سیده مریم موسوی، سکینا محمودی و سمیه شعبانی این مسابقات را قضاوت کردند. نسیم سلیمانی ، مریم مرادی، صدف شجاعی، مهدیه کلانتری، اسماء قبادی، سمیرا طالقانی، مهدیه موسوی، زهراالسادات دهقان، جنان کهزادی، فائزه درامکی و منصور زاده (مربی) و شیرین حفار ( سرپرست) نفرات تیم قهرمان در این دوره از مسابقات بودند.

دیدگاه ها (0)
img