جوابیه اداره پست هرمزگان در خصوص انتشار صدای مردم در رسانه صبح ساحل



چندی پیش گزارشی مبنی بر تاخیر در دریافت مرسوله‌های پستی توسط شهروندان بندرعباسی به رسانه صبح ساحل ارسال گردید و اداره پست بدرعباس در مورد این گزارش جوابیه ای ازسال نمود.

       

متن جوابیه اداره پست بندرعباس:

با سلام و احترام
در پاسخ به تماس تلفنی یکی از همشهریان گرامی با گروه رسانه ای صبح ساحل، در ارتباط با تاخیردر توزیع مرسولات پستی به استحضار  می رساند:
مرسولات پستی پس از ورود به مرکز استان، تجزیه و در کمترین زمان ممکن(کمتر از ۱۰ ساعت) به مقاصد ذیربط رهسپار و بر اساس اولویت نوع  سرویس و تقدم و تاخر وصول توزیع می گردند و این اداره کل در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و بر اساس دستورالعملهای بهداشتی صادره از سوی ستاد مقابله با این بیماری در کشور، موظف بوده تا تمهیداتی را برای جلوگیری از ابتلای کارکنان و شیوع بیشتر این ویروس در بین مردم اتخاذ نماید و به همین جهت اولویت اصلی خود را، حفظ سلامت مردم و به حداقل رساندن شیوع این بیماری در سطح استان از طریق فعالیت‌های پستی قرار داده است و در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه، ازهیچ تلاشی دریغ نخواهد نمود.
مع الوصف با عنایت به افزایش حجم مرسولات پستی به دلیل رویکرد مردم به خرید  برخط بمنظور  انجام تعهدات خود در به حداقل رساندن زمان توزیع ، افزایش نیرو صورت پذیرفته و هم از توان بخش خصوصی پس از سیر مراحل قانونی گزینش و آموزش افراد دارای صلاحیت توزیع جهت مراجعه به نشانی گیرندگان استفاده نموده است .
همچنین با عنایت به مبادله فیزیکی مرسولات، برخی مواقع بی ترتیبی های متفاوتی از قبیل نقص آدرس گیرنده ، مخدوش بودن بارکد مرسوله ، عدم حضور گیرنده مرسوله در محل ، اتفاقات ناخواسته مسیر قبول تا توزیع از جمله نقص فنی وسیله نقلیه و... گاها موجب تاخیر در تحویل مرسولات و برخی موارد عدم امکان توزیع  به موقع  مرسولات پستی می گردد که با اخذ نشانی و بارکد مرسوله موضوع پیگیری و چنانچه منجر به پرداخت خسارت گردد در صورت تکمیل مدارک طی ۴۸ ساعت، خسارت وارده به مشتری پرداخت و نسبت به شناسایی علت بروز مشکل و پیگیری رفع ان اقدام خواهد شد.
علیهذا با عنایت به اینکه رهگیری هر مرسوله ای در سیستم پستی کشور، بدون بارکد پستی امکان پذیر نمی باشد، لذا هم استانی های محترم می توانند با مراجعه به پرتال رهگیری مرسولات پستی به نشانی https://tracking.post.ir و وارد نمودن شماره بارکد پستی خود از موقعیت مکانی مرسوله خود مطلع و در صورت هر گونه شکایت، انتقاد یا پیشنهادی با شماره تلفن های ۰۷۶۳۲۲۲۸۳۸۸ و ۰۷۶۳۲۲۴۰۱۰۱ که جهت پاسخگویی و پیگیری شکایات در نظر گرفته شده است اقدام نمایند.
بدون شک ارائه با کيفيت ترین خدمات به هم استانیهای عزیز، مهمترین دغدغه مجموعه کارکنان اداره کل پست استان هرمزگان خواهد بود.

روابط عمومی اداره کل پست استان هرمزگان

منتشر شده: 1
اسفند یاری
۲۴ شهریور ۱۴۰۰
بسته من ۶/۱۴ازقشم پست شد و ۱۰ روز طول کشید برسه ب تهران اونم پیشتاز مسخرست والا ۱۰۰ سال پیش اگه با شتر میفرستادن زودتر میرسید بهم چرا بهانه تراشی میکنید کرونا رو روسیاه کردین شما با سوع استفادتون.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها