13

مهر

1403


اجتماعی

24 شهریور 1400 09:49 5 کامنت
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خواستار ثبت نام بیکاران و افراد جویای کار در سامانه ملی اشتغال شد.
 
به گزارش صبح ساحل،  هادی ابراهیمی گفت: یکی از مسائل مهم برای برنامه ریزی و عملیات در دست داشتن اطلاعات صحیح است و ایجاد اشتغال نیز بدون در دست بودن اطلاعات شفاف شغلی یا بیکاری افراد امکان پذیر نخواهد بود.
وی افزود: در همین راستا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به طراحی و راه انداری سامانه ملی اشتغال و کارآفرینی کرده است که ضروری است همه افراد مخصوصا افراد بیکار و جویای کار نسبت به ثبت نام در این سامانه اهتمام داشته باشند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان کرد: سامانه ملی اطلاعات اشتغال و کسب و کار برای شناسایی شاغلین، بیکاران، جمعیت غیرفعال و کارفرمایان رسمی و غیررسمی و ارائه خدمات سیاستی و اجرایی بازار کار ایجاد شده است.
ابراهیمی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام عالی وزارت و استاندار هرمزگان لازم است از تمام ابزارها برای معرفی این سامانه و تشویق از مردم برای ثبت اطلاعات شغلی خود در آن استفاده کنیم.
وی خاطرنشان کرد: طبق آخرین بروز رسانی سامانه ملی اشتغال و کارآفرینی استان هرمزگان با جمعیتی یک میلیون و ۵۵۸ هزار و ۴۷۹ نفری  بيش از يک ميليون و ۲۰۰ نفر در سن کار دارد.
ابراهیمی عنوان کرد: جهت ثبت اطلاعات در سامانه ملی اشتغال و کسب کار بایست به آدرس https://lmis.mcls.gov.ir/ مراجعه کنند.
دیدگاه ها (5)
img
img
سجاد 2 سال پیش
نمیشه ثبت نام کردخطامیزنه
img
ادریس رکابدار 2 سال پیش
سلام علیکم... من ۴سال بیکار نشستم و دنبال کار میگردم اما راه چاره ای ندارم واسه کار و من متاهلم و خانمم باردار هست خیلی ناراحتم و پریشونم و موندم نمیدونم چکار کنم
img
نجف زاده 2 سال پیش
سلام جهت دعوت به مصاحبه کارجویان شهر استان آذربایجان شرقی شماره تماس و میزان تحصیلات خود را را به شماره 09147670057 ارسال نماید با تشکر بیمه سامان
img
ارشد نقیبی 3 سال پیش
بیکارم با مدرک تحصیلی
img
حسن محمودی 3 سال پیش
اگر برای ثبت نام توی سایت رفته باشین میبینین که گزینه کد امنیتی موجوده اما کدی وجود نداره که وارد کنین. و عملا نمیشه ثبت نام کرد