رییس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان:

عاملان ضرب و شتم نگهبان بیمارستان میناب دستگیر شدند



رییس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب گفت: عاملان ضرب وشتم مامور نگهبانی این بیمارستان دستگیر و تحویل مقام‌های امنیتی و قضایی شهرستان شد.

به گزارش صبح ساحل، «دکتر یدالله رییسی ماکیانی»، رییس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب گفت: به دنبال تذکر زبانی یکی از پرسنل نگهبانی بیمارستان میناب در قسمت راهروی بخش مراقبت‌های ویژه نسبت به رفت‌وآمد بی‌مورد و مزاحمت در جلوی بخش یادشده در ساعت غیرمعمول، ضاربان شرور اقدام به ضرب و شتم این نگهبان وظیفه شناس کرده و سپس با ماشین  اقدام به فرار می‌کنند که بلافاصله نیروهای حفاظت فیزیکی با اقدام سریع درب وردوی بیمارستان را می‌بندند. وی بیان داشت: راننده به ناچار به جلوی اورژانس بر می‌گردد و خود را در محاصره نیروهای امنیتی بیمارستان می‌بیند و در همین حین با سلاح سرد از ماشین پیاده و به طرف نیروهای نگهبان حمله‌ور می‌شود که با ترفند امنیتی وی را خلع سلاح و با پلیس انتظامی ۱۱۰ تماس گرفتند.

رییس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب اظهارداشت: ضارب اصلی در صورتجلسه‌ای به همراه سه شیشه مشروب الکلی و یک خنجر( سلاح سرد)که توسط دوربین‌های مداربسته موجود ثبت و ضبط شده، که به همراه هم‌دستانش تحویل مقام‌های امنیتی و قضایی شهرستان شدند. رییسی ماکیانی تاکید کرد: این افراد شرور باعث اغتشاش در بیمارستان  و همچنین ایجاد رعب و وحشت در بین بیماران و همراهان آن‌ها و تهدید و ضرب و شتم نیروی ما در حین انجام وظیفه شده‌اند که به جهت حفظ شان و دفاع از حقوق کارکنان از مقام‌های قضایی درخواست داریم طبق قانون شدیدترین مجازات برای این مجرمان درنظر گرفته شود.

 نگهبان یادشده از ناحیه چشم به شدت آسیب دیده و از ناحیه بینی دچار شکستگی و از ناحیه سر هم آسیب شده است و هم اکنون تحت درمان قرار دارد.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها