شکست از ضعیف ترین تیم



  صبح ساحل ، ورزشی -  هفته هشتم دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه هاي ايران  با انجام شش دیدار در شهرهای کاشان، زاهدان، کرج، ورامین، تهران و آمل پیگیری شد که چهار بازی با نتیجه سه بر صفر به پایان رسید.

دراين هفته تیم های متین ورامین، باریج اسانس کاشان، سایپا البرز، نوین کشاورز، کاله مازندران و شهرداری زاهدان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.صعود کاله به جایگاه سوم جدول، صعود دو پله ای نوین و نزول یک پله ای المهدی بندرعباس و بازرگانی جواهری از مهم ترین اتفاقات بازی های لیگ برتر والیبال بود.در حال حاضر متین ورامین به لطف تعداد برد بیشتر نسبت به باریج اسانس در صدر ماند و باریج اسانس در جایگاه دوم قرار گرفت. میزان مشهد با باخت سه بر صفر مقابل متین، پس از پیروزی سه بر صفر مقابل جواهری گنبد جایگاه سومی خود را به نماینده مازندران داد تا کاله به علت تعداد برد بیشتر به رده سوم بیاید و میزان چهارم شد.

 

 سقوط يك پله اي آلومينيوم

 

تیم والیبال آلومينيوم المهدي نماينده هرمزگان  در آخرین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال  با ارائه يك بازي بد مقابل حريف زاهداني خودش شكست خورد. یکصدودهمین بازی لیگ برتر والیبال در سالن استانداری شهر زاهدان برگزار شد و شهرداری این شهر در برابر آلومینیوم المهدی صف آرایی کرد. بازیکنان حمیدموحدی سرمربی شهرداری زاهدان در این بازی با نتیجه قاطع سه بر صفر به پيروزي رسیدند تا با 19 امتیاز در همان رتبه یازدهمی جدول باقی بمانند.بازیکنان المهدی در سه ست متوالی با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 23 و 25 بر 18 مغلوب میزبان خود شدند تا ضمن نزول یک پله ای در جدول با 22 امتیاز در جایگاه نهم قرار بگیرند.دیدار رفت دو تیم سه بر صفر به سود المهدی در بندرعباس به پایان رسیده بود و این نتیجه این بازی جبران شکست دور رفت برای نماینده زاهدان محسوب می شود.مسعود ذوقی و احسان زحمتی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این بازی را بر عهده داشتند و قاسم سیستانی پور نیز نظارت این دیدار را عهده دار بود. آلومينيوم المهدي  بندرعباس در هفته نهم دور برگشت این رقابت ها امروز چهارشنبه شانزدهم بهمن ماه از متین ورامین صدرنشين اين مسابقات  پذیرایی خواهد كردو شهرداری زاهدان نیز در تهران به مصاف شاگردان پیمان اکبری می روند.

 

 سایپا پیروز ولی ناامید از پلی آف

 

تیم والیبال سایپا در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال موفق به شکست شهرداری تبریز شد اما دیگر از صعود به مرحله پلی آف ناامید شد. تیم والیبال سایپا در حالی سه بر دو پنجمین پیروزی خود را کسب کرد که با 13 امتیاز در فعر جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد و حتی اگر در سه بازی آینده 9 امتیاز کسب کند، دیگر امیدی برای صعود به مرحله پلی آف نخواهد داشت زیرا تیم هشتم جدول در حال حاضر 23 امتیاز دارد.شاگردان فرهاد نفرزاده در بازی برابر شهرداری تبریز در ست های اول و دوم 25 بر 21 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند اما در ست های سوم و چهارم با امتیازهای 29 بر 27 و 25 بر 23 در برابر شهرداری تبریز مغلوب شدند. سایپا در ست پنجم موفق به کسب 15 پوئن در برابر 13 پوئن تبریز شد تا در نهایت سه بر دو  پیروز این میدان باشد، اما تنها موفق به کسب دو امتیاز بازی شد.شهرداری تبریز نیز با کسب یک امتیاز این بازی 28 امتیازه شد و در رتبه ششم جدول باقی ماند.این دیدار 300 تماشاگر در سالن انقلاب کرج داشت و حامد تاری وردی و سعید جواهری توانا از سایپا و اکبر ولایی از شهرداری تبریز نمایش خوبی در این دیدار داشتند. فزیرا پائلو مارسلو بازیکن شماره 18 شهرداری تبریز نیز در این دیدار به دلیل اعتراض به رای داور کارت زرد دریافت کرد.خلیل یگانه مجد به عنوان ناظر، حمید راهجردیان (داور اول)  و محمد شاهمیری به عنوان داور دوم نظارت و قضات این بازی را بر عهده داشتند.تیم والیبال سایپا در هفته بیستم لیگ برتر در کاشان به مصاف باریج اسانس می رود و شهرداری تبریز نیز از نوین کشاورز پذیرایی خواهد کرد.

 

 کاله سومی را از میزان گرفت

 

تیم والیبال کاله مازندران با شکست جواهری گنبد در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال رتبه سوم جدول این رقابت ها را از آن خود کرد.شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در چهارمین بازی هفته هشتم دور برگشت لیگ برتر والیبال در سالن پیامبر اعظم شهر آمل به مصاف تیم بازرگانی جواهری گنبد رفتند.مدافع عنوان قهرمانی در این بازی سه بر صفر به پیروزی رسید تا با 37 امتیاز و یک پله صعود در رتبه سوم جدول این رقابت ها قرار گیرد. کاله با میزان هم امتیاز شد اما به دلیل بردهای بیشتر در جایگاه سوم ایستاد و میزان مشهد رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.تیم جواهری گنبد در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 17 و 25 بر 21 مغلوب کاله مازندران شد تا با 23 امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گیرد.کاله مازندران در بازی رفت نیز در سالن المپیک گنبد سه بر دو در برابر بازرگانی جواهری به پیروزی رسیده بود.محمد امین حسن زاده بازیکن شماره 10 جواهری گنبد که تنها یک ست در این بازی حضور داشت، یک کارت زرد نیز از داور اول بازی دریافت کرد.نظارت بر دیدار دو تیم کاله و جواهری گنبد را اسماعیل صباغ بر عهده داشت و  حسین پورکاشیان و محسن ترابی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت در این بازی را بر عهده داشتند.کاله مازندران در هفته بیستم لیگ برتر والیبال در مشهد به مصاف میزان می رود و بازرگانی جواهری گنبد نیز از شهرداری تبریز استقبال خواهد کرد.

 

پیروزی دو پله ای برای نوین کشاورز

 

تیم والیبال نوین کشاورز تهران با شکست شهرداری ارومیه در تهران صعود دو پله ای درجدول این رقابت ها تجربه کرد. تیم های نوین کشاورز و شهرداری ارومیه در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند.شاگردان مسعود آرمات در این بازی سه بر یک به پیروزی رسیدند تا جمع امتیازهای خود را به عدد 24 برسانند تا از رتبه نهمی جدول به هفتم این رقابت ها به صورت موقت نقل مکان کنند.تیم والیبال شهرداری ارومیه در ست دوم این بازی 25 بر 14 به پیروزی رسید اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 18 و 25 بر 17 مغلوب میزبان خود شد.تیم نوین کشاورز در بازی رفت نیز سه بر دو ارومیه را شکست داده بود .سعید مصطفی وند بازیکن شماره 12 ارومیه در این دیدار به علت اعتراض بی مورد به داور و استفاده از الفاظ نامناسب کارت زرد دریافت کرد. محمدرضا حیدری بازیکن شماره 9 نوین کشاورز نیز به دلیل حرکت ناشایست به داور دوم از محمد ابراهیم زاده کارت زرد دریافت کردند.این بازی در خانه والیبال تهران تنها 100 تماشاگر داشت و محمدرضا حیدری و شعید شیرود از بازیکنان تاثیر گذار در این دیدار بودند.

 

محمود حداد نظارت بازی دو تیم نوین و شهرداری ارومیه را بر عهده داشت و محمد ابراهیم زاده و علیرضا قریب به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این بازی را عهده دار بودند.شاگردان مسعود آرمات سرمربی نوین کشاورز در هفته بعدی این رقابت ها در سالن شهید اقدمی تبریز به مصاف شهرداری این شهر می روند و شهرداری ارومیه نیز در گنبد به مصاف بازرگانی جواهری این شهر خواهد رفت.

 

 باریج برد ولی دوم ماند

 

تیم والیبال باریج اسانس در نخستین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال در کاشان با نتیجه قاطع سه بر صفر مقابل پیکان تهران به پیروزی رسید. تیم های پیکان تهران و باریج اسانس در نخستین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال در سالن کتابچی کاشان به مصاف یکدیگر رفتند و میزبان سه بر صفر به پیروزی رسید.شاگردان مصطفی کارخانه در این بازی در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 20 و 25 بر 23 پیکان تهران را شکست دادند ولی به علت پیروزی سه بر صفر متین برابر میزان در همان رتبه باقی ماندند.تیم والیبال پیکان نیز با 32 امتیاز قبلی در همان رتبه پنجم جدول باقی ماند تا برای بهبود جایگاه خود به بازی های باقی مانده دور رفت امیدوار باشد.محمد محمد کاظم بازیکن شماره 18 پیکان و امیر غفور ملی پوش شماره 10 باریج اسانس کاشان از بازیکنان برتر این میدان بودند.محمد حسن شفقی نظارت بر این بازی را بر عهده داشت و مرتصی اکرمی و محمد عشق دوست نیز به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.تیم والیبال پیکان در هفته آینده این رقابت ها در تهران به مصاف شهرداری زاهدان خواهد رفت و باریج اسانس نیز در کاشان در برابر سایپا صف آرایی خواهد کرد.

 

 متین با شکست میزان در صدر ماند

 

تیم والیبال متین ورامین با شکست میزان مشهد در هفته هشتم دور برگشت لیگ برتر والیبال همچنان در صدر جدول این رقابت ها باقی ماند.

 

تیم متین ورامین در یکی از بازی های مهم این هفته لیگ برتر والیبال در سالن شهید گل عباسی ورامین میزبان میزان مشهد تیم سوم جدول این رقابت ها بود.شاگردان جبار قوچان نژاد سرمربی میزان در این بازی در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 16 و 25 بر 18 مغلوب میزبان خود شدند و با 37 امتیاز در رتبه سوم ماندند اما اگر کاله موفق به شکست حریف خود شود این جایگاه جدول را از میزان خواهد گرفت.شهرام محمودی بازیکن تیم متین ورامین باز بهترین بازیکنان این دیدار بود. رحمان داوودی بازیکن شماره 11 میزان مشهد در این دیدار از مسعود یزدان پناه داور اول این بازی کارت زرد دریافت کرد.غفار درخشنده، مسعودیزدان پناه و داود نافعی به ترتیب به عنوان ناظر، داور اول و داور دوم نظارت و قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.تیم والیبال متین ورامین در هفته نهم دور برگشت  در بندرعباس به مصاف المهدی می رود و میزان نیز در سالن مهران مشهد از کاله مازندران پذیرایی خواهد کرد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها