13

مهر

1403


ورزشی

01 آبان 1400 14:56 0 کامنت
نفرات برتر مسابقه دوچرخه‌ سواری سرعت قهرمانی پارسیان مشخص شدند.
به گزارش صبح ساحل، یک دوره مسابقه دوچرخه‌سواری سرعت قهرمانی ، جهت شرکت در مسابقات استعدادیابی قهرمانی استان در شهرستان پارسیان برگزار شد. در این مسابقات که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و با همکاری اداره آموزش‌ و پرورش و انجمن‌های اولیاء و مربیان مدارس شهرستان پارسیان برگزار شد در رده سنی متولدین ۸۴ تا ۸۵  دختران ، حدیث پاسلار از  دبیرستان نمونه امام خمینی اول شد.
در مسابقات پسران صلاح الدین واحدی از دبیرستان نمونه حاج علی حیدری در مکان دوم ایستاد. در رده سنی متولدین ۸۵ تا ۸۶  دختران،  الهه ناجی از دبیرستان نمونه نرجس و در مسابقات پسران ، محمدرضا رحمانی از دبیرستان نمونه حاج علی حیدری اول شدند. در رده سنی متولدین ۸۶ مقام اول دختران را  فاطمه بهره‌مند از دبیرستان شهید دکتر مفتح بهده  و در مسابقات پسران مصطفی انصاری از دبیرستان نمونه حاج علی حیدری به عنوان نخست دست یافتند.‌ 
در پایان این مسابقات و با حضور قنبرزادگان رئیس اداره ورزش و جوانان ،  نکوزاد معاون تندرستی و پرورشی اداره آموزش و‌ پرورش شهرستان پارسیان ،  سعیدصالحی کارشناس انجمن اولیا و مربیان و خانم قاسمی کارشناس تربیت بدنی به نفرات برتر حکم قهرمانی و به رسم یادبود کتاب هدیه داده شد.
دیدگاه ها (0)
img