12

مهر

1403


ورزشی

03 آبان 1400 21:03 0 کامنت
مسابقات استانی سنگنوردی از سوی كارگروه صعودهاى ورزشى هيات كوهنوردى استان هرمزگان برگزار شد. 
به گزارش صبح ساحل،  مسابقات استانی سنگنوردی به مناسبت هفته تربیت بدنی ، انتخابی جهت شرکت در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور برگزار شد. این مسابقات با حضور ۲۴شرکت کننده در رده های سنی نونهالان، نوجوانان ،جوانان و بزرگسالان  در خانه سنگنوردان مجموعه ورزشی هفت تیر برگزار شد.
 
اختتامیه این مسابقات با اهدا لوح ، مدال و جوایز با  حضور مسئولین هیات  استان و خانواده های  انجام شد. باشگاه ورزشی صعود در این دوره از مسابقات استانی با حضور ۱۴ شرکت کننده و کسب سکوهای اول تا سوم استانی در جایگاه نخست ایستاد.
در پایان این مسابقات و در رده سنی بزرگسالان دختران ، مليحه نوالدینی ، نرجس قائدی و راضیه ساردوئی اول تا سوم شدند. در رده سنی جوانان پسر، مقام اول را  کسری سعید نامی از آن خود کرد. شایان عطار دوم شد و سینا ناصریان در مکان سوم ایستاد. در رده سنی نوجوانان گروه  یک  دختران ، بیتا بهادری اول شد. ستاره سبزی وند دوم و مقام سوم  را غزل سعید عریضی  و مقام چهارم را حدیث میرزائی کسب کردند. در رده سنی نوجوان گروه دوم  دختران ، تبسم لکزائی فر، بهار سلیمانی و وانیا رزمی اول تا سوم شدند.
در رده سنی  نونهالان دختران مقام اول مشترک را اسرا قائدی و  ستایش مردادی از آن خود کردند.  مقام دوم را  حلما محمدی و مقام سوم  را کیانا امدادی کسب کرد. در رده سنی نونهالان گروه  یک  پسران ، مقام اول مشترک را هرمز صداقت و محمد یاسین صالحی،مقام دوم را  امیر محمد صالحی و مقام سوم را سجاد عربی کسب کردند. در رده سنی نونهالان گروه دوم  پسران ، مقام اول مشترک  را آراد ایرج زاده  و کیان لکزائی فر کسب کردند و مقام هیراد باغانی دوم شد.
   
دیدگاه ها (0)
img