امیر سرتیپ واحدی در دیدار با استاندار هرمزگان:

نیروی هوایی ارتش آماده دفاع از کیان کشور است



فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با دوستی گفت: نیروی هوایی ارتش آماده دفاع از کیان مقدس ایران سربلند است.

به گزارش صبح ساحل، در راستای تعامل و همکاری بین بخش های لشکری و کشوری، مهندس مهدی دوستی استاندار جدید هرمزگان با حضور در پایگاه شهید عبدالکریمی بندرعباس با امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش دیدار و گفت و گو کرد.

امیر سرتیپ واحدی در این دیدار گفت: در حکم ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به بنده، تعامل و همکاری بین نیرو های لشکری و کشوری یکی از مهم ترین محور های مهم و اساسی است و ما در همین راستا در تلاش هستیم با یاری خداوند این تعاملات و همکاری ها را افزایش دهیم تا سربازان لایق و سزاواری برای ولایت و کشور باشیم. وی با بیان اینکه نیروی هوایی و پایگاه نهم شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس آماده تر از همیشه آماده دفاع از کیان مقدس کشور عزیز و ایران سربلند است اظهار کرد: خلبانان تیز پرواز، کارکنان فنی و همه کارکنان این پایگاه با دل وجان مشغول کار و فعالیت و آماده دستور حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) می باشند تا هر گونه فرمانی که دهند را با دل و جان اجرا کنند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان توجه ویژه ای داشته است خاطرنشان کرد: بحمدالله امروز شاهد روی کار آمدن جوانان متدین و ولایتمدار در پست ها و مسئولیت های حساس و مهم کشور هستیم و امیدواریم با یاری خداوند روز به روز ارتقاء و پویایی کشور عزیزمان ایران را در سطح جهان شاهد باشیم. وی ضمن تشکر از مهندس دوستی استاندار هرمزگان، بر همکاری گسترده نیروی هوایی با مجموعه استانداری هرمزگان، تاکید کرد و گفت: ما این همکاری را به فال نیک می گیریم و امیدواریم این تعاملات بیش از پیش در جهت پیشرفت کشور و سازندگی کشور عزیزمان موثر باشد.

در ادامه این دیدار استاندار هرمزگان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های نیروی هوایی در راستای تامین امنیت مرزهای ایران اسلامی گفت: با توجه به حضور کارکنان نیروی هوایی و خانواده‌های محترم این عزیزان در استان هرمزگان، ما خود را موظف می دانیم که زمینه و امکانات مناسب را برای این عزیزان فراهم کنیم تا بدون دغدغه به تامین امنیت مرزهای کشور بپردازند. وی افزود: امیدواریم در این راستا بتوانیم خدمات خوبی داشته باشیم و گوشه‌ای از زحمات عزیزان در نیروی هوایی را جبران کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها