12

مهر

1403


ورزشی

14 آبان 1400 18:56 0 کامنت
هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان با انجام پنج بازی به پایان رسید.
به گزارش صبح ساحل، هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان در شهرهای قشم، بندرپل ، بستک ، میناب و دژگان برگزار شد و تنها دربی شهر رودان بین تیم های متحد معز آباد و اتحاد برگزار نشد. 
در این هفته اتحاد بندر پل در خانه میزبان تیم برکه دوکا پارسیان بود که این بازی با نتیجه دو دو به پایان رسید.  برای اتحاد بندرپل ، امین تلنگ و ابراهیم ملایی و برای جنوب برکه دکا پارسیان ، نورالدین سلیمانی و  محمد رخ گل زدند. طوفان کوخرد در خانه با بهزیستی جناح بازی کرد که این دیدار یک یک مساوی به پایان رسید. برای طوفان کوخرد محمد بیداد و برای بهزیستی جناح محمدرضا افسرده حال گلزنی کردند.
اتحاد دژگان از تیم جنوب بستک پذیرایی کرد که در پایان این بازی  با تک گل محمد آذرخش به سود اتحاد دژگان به پایان رسید.  وحدت گورزانگ در ورزشگاه شهید امینی میناب ، میزبان جبل بر شهرو بود و موفق شد با گلی که جابر ملاحی به ثمر برساند پیروز این دیدار باشد. شناورز سازی قشم در خانه با مرصاد کنارترش بازی کرد. این بازی در پایان نود دقیقه با  تک گل رشید رستمی یک بر صفر به سود شناور سازی پی پشت قشم به پایان برسد. 
لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های هرمزگان با حضور ۱۴ تیم در دو گروه هفت تیمی برگزار می‌شود که در گروه اول تیم‌های جنوب برکه دوکا پارسیان، جنوب بستک ، اتحاد دژگان،  سیبه کوخرد ، اتحاد بندر پل ، بهزیستی جناح و طوفان کوخرد و در گروه دوم تیم های جیل بر شهرو ، مرصاد کنار ترش ، شناور سازی پی پشت قشم،  ستارگان بستانو،  وحدت گورزانگ، اتحاد رودان و متحد رودان با هم  رقابت می کنند.
  سه پیروزی و دو تساوی در هفته سوم رقم خورد 
دیدگاه ها (0)
img