آغاز ساخت میدان میوه و تره‌بار در قشم



مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم  گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر به قشموندان و کنترل قیمت‌ها، ساخت نخستین مرکز میوه و تره‌بار  به وسعت ۶۰۰ مترمربع آغاز شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، شاهد ملازم افزود: مرحله نخست مرکز میوه و تره‌بار در وسعتی به متراژ ۱۵۰ مترمربع، با دو غرفه و دو انبار، در مجاورت بازار ماهی‌فروشان قشم آغاز شده است‌
وی ادامه داد: در طرح توسعه این مرکز، ساخت ۱۴ غرفه با انبارهای مربوط به هرکدام، در مساحتی افزون بر ۶۰۰ مترمربع در دستور کار قرار دارد.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: تسهیل دسترسی شهروندان به محصولات باکیفیت و قیمت مناسب، نظارت و کنترل قیمت و بهداشت محصولات عرضه‌شده و ساماندهی دست‌فروشان شهر از اهداف اصلی ساخت این مرکز است.
وی افزود: با راه‌اندازی این مرکز میوه و تره‌بار، ضمن ایجاد اشتغال برای نیروهای بومی، هزینه‌های جاری تأمین نیازمندی های ساکنان قشم کاهش می یابد.
ملازم ادامه داد: ایجاد میدان میوه و تره بار یکی از مطالبات عمومی و به‌حق قشموندان است که سازمان منطقه آزاد بعد از سالیان بسیار و در دولت جدید به این مطالبه به حق مردم پاسخ داد.

جزیره قشم با مساحت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر در سال‌های ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ با تصمیم دولت به ۲ بخش منطقه آزاد با مساحت ۳۰۰ کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر تقسیم شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها