12

مهر

1403


ورزشی

16 آبان 1400 08:19 0 کامنت
مسابقات دوومیدانی دختران نونهال منطقه شش كشور به میزبانی استان هرمزگان و در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد.
 
به گزارش صبح ساحل، رئیس هيات دو وميداني هرمزگان  گفت: مسابقات دوومیدانی دختران نونهال منطقه شش كشور با حضور نونهالان فارس ، بوشهر و هرمزگان به میزبانی هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. 
منصور روشن قیاس بیان داشت: در اين مسابقات نونهالان دختر در مواد ۱۰۰ متر، ۴۰۰ متر، ۱۰۰ متر با مانع، ۸۰۰ متر، ۳۰۰۰ متر ، پرش ارتفاع، پرش طول، پرتاب وزنه، پرتاب نيزه ، پرتاب دیسک و رله با يكديگر به رقابت پرداختند كه در پایان نفرات برتر درمواد مختلف معرفی شدند.
وی با اشاره به نتايج انفرادی اين رقابت ها  گفت: در ماده يكصد متر ، هستی امامدادی از هرمزگان در رده نخست ايستاد و زهرا میرزا خانی از فارس  و فاطمه بزرکار ازهرمزگان دوم و سوم شدند.
روشن قیاس اظهار داشت: در ماده يكصد متر با مانع نسیم آراسته از فارس قهرمان شد و دنیا ترابی پور از هرمزگان دوم شد.  در ماده ۴۰۰ متر مریم ظهیری از فارس ، یکتا باوقار و فاطمه زهرا بومری هردو از هرمزگان به ترتيب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند. وی بيان داشت: در ماده ۸۰۰ متر فاطمه منصوری و مهدیه محمودی هر دو از بوشهر اول و دوم شدند و منصوره نوروزی از فارس سوم شد .
در ماده ۳۰۰۰ متر  مریم کاظمی از فارس اول شد و در ماده پرش طول مریم حسینی و كيميا رضایی هر دو از فارس اول ودوم شدند و سودا علیزاده از هرمزگان در جای سوم قرار گرفت.
وی خاطرنشان كرد:  در ماده پرش ارتفاع زهرا قبادی از فارس اول شد و در پرتاب وزنه سلما اکبری از فارس قهرمان شد. سارا هاشمی و ثمین قاعدی هر دو از هرمزگان دوم و سوم شدند.
رئیس هیات دوومیدانی هرمزگان گفت :  در پرتاب نيزه یسنا نوری و سارا وطن پرست هر دو از هرمزگان اول و دوم شدند.  درپرتاب دیسک ، فاطمه افضلیان از فارس اول شد و در رله المپیک تیم فارس متشکل از زهرا میرزا خانی ، مریم ظهیری، نسیم آراسته و کیمیا رضایی قهرمان شد و تیم هرمزگان با هستی امامدادی، یکتا باوقار، دنیا ترابی پور و سودا علیزاده دوم شدند.
 
دیدگاه ها (0)
img