مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان:

ارتباطات اپراتورها در مناطق زلزله‌زده پایدار است



پس از وقوع زلزله ارتباطات همچنان در این مناطق برقرار است.
 

به گزارش صبح ساحل، احد قویدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: با توجه به دو زلزله به فاصله دو دقیقه در ساعات 15:37 و 15:38 دقیقه بعد از ظهر روز یکشنبه بیست و سوم آبان ماه به بزرگی 6.4 و 6.3 در مقیاس ریشتر در عمق 15 کیلومتری زمین در شهر فین و همچنین 19 پس لرزه در بخش مرکزی شهرستان بندرعباس؛ با وجود پیش بینی های لازم در خصوص مقابله با بحران کلیه ارتباطات اپراتورهای سیار در مناطق مذکور پایدار است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تصریح کرد: در دقایق اولیه پس از وقوع زمین لرزه به دلیل قطعی شبکه برق دهستان سیاهو ارتباطات در آن منطقه دچار اختلال شده بود که با اقدام اپراتورهای مشکل مرتفع شد. در حال حاضر با گذشت حدود 5 ساعت از زمین لرزه 10سایت تلفن همراه 7 سایت متعلق به اپراتور همراه اول و 3 سایت اپراتور ایرانسل در مناطق مختلف استان به صورت پراکنده به دلیل قطعی شبکه نیرو قطع است که تیم های پشتیبانی اپراتورها  از طریق دیزل ژنراتورهای سیار در تلاش برای تامین برق سایت های مذکور هستند.

قویدل فرد تاکید کرد: هم اکنون در اثر زمین لرزه هیچ گونه اختلالی در شبکه ارتباطات ثابت و دیتای استان وجود ندارد و ارتباطات در مناطق زلزله زده پایدار است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها