بازدید معاون اول رییس جمهور از آب شیرین‌کن بندرعباس



معاون اول رییس جمهوری به همراه مهدی دوستی استاندار هرمزگان، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و جمعی از مدیران استانی کشوری از آب شیرین کن یکصد هزار مترمکعبی بندرعباس بازدید کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، محمد مخبر پس از جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ در استان هرمزگان در بازدید از آب شیرین کن یکصد هزار مترمکعبی غرب بندرعباس، روند آبرسانی به بندرعباس مرکز استان از این محل را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان نیز در این بازدید از آب شیرین کن یکصد هزار متر مکعبی بندرعباس به عنوان بزرگترین ظرفیت تامین آب بندرعباس یادکرد که در مرحله نخست افتتاح آن، آب شهر بندرخمیر و روستاهای مسیر را تامین کرد.

امین قصمی اظهارداشت: با بهره برداری از مرحله دوم و سوم این طرح، آب شهر بندرعباس از این محل تامین شد که وابستگی بندرعباس به منابع سطحی و زیرسطحی شرق استان به حداقل رساند.

معاون اول رییس جمهوری، مهدی دوستی استاندار هرمزگان و هیات همراه شب گذشته تا سحرگاه از مناطق زلزله زده روستاهای بخش فین و بندرعباس بازدید و به صورت میدانی وضعیت را بررسی کردند.

محمد مخبر در ادامه بازدید از مناطق زلزله زده هرمزگان با حضور در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس در سحرگاه دوشنبه از مصدومان زمین لرزه های ۶ و چهار دهم و ۶ و سه دهم ریشتری فین عیادت و با آن ها به گفت و گو پرداخت. وی همچنین از کمپ اضطراری مستقر در ورزشگاه خلیج فارس بازدید کرد.

مخبر از آخرین وضعیت راه‌های شمال بندرعباس و مناطق زلزله زده فین به صورت میدانی بازدید کرد و از تلاش نیروهای امدادی و خدماتی برای خدمت رسانی به مردم قدردانی کرد.

همچنین آخرین وضعیت زیرساختی مقابله با بحران استان هرمزگان نیز در ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با حضوری مخبر پیگیری شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها