۵ هزار تخته چادر در مناطق زلزله زده هرمزگان توزیع شد



مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: تاکنون ۵ هزار تخته چادر در روستاهای زلزله زده بخش فین شهرستان بندرعباس توزیع شده است.

 

به گزارش صبح ساحل، مهرداد حسن زاده افزود: اکنون گروه‌های هلال احمر درحال بررسی منطقه و شناسایی افرادی هستند که تاکنون چادر دریافت نکرده اند.

وی با بیان اینکه حدود ۳ هزار تخته پتو نیز بین زلزله زدگان توزیع شده است، تصریح کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به مناطق شمالی، مرکزی و غربی استان، توزیع پلاستیک هم در منطقه شروع شده است و تا اوایل امشب حدود ۱۰ تن پلاستیک بین زلزله زدگان توزیع می‌شود.

حسن زاده با اشاره به اینکه در مناطق زلزله زده بخش فین شهرستان بندرعباس، ساخت دو هزار و ۴۹۸ واحد مسکونی نیاز است، خاطرنشان کرد: آواربرداری در روستای زلزله زده گیشان غربی بخش فین شهرستان بندرعباس از سه شنبه ۲۵ آبان آغاز شده است و بزودی در دیگر مناطق از جمله ذرتو، مزرا، لاور، فین و رضوان ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه ۷۰۰ واحد نیز به تعمیر نیاز دارد، اضافه کرد: دو زمین لرزه به بزرگی شش و ۴، و شش و ۳ دهم ریشتر ۲۳ آبان، بخش فین استان هرمزگان را لرزاند و  موجب تخریب سی منزل مسکونی در روستای گیشان غربی از توابع شهر فین شد؛ بیشترین خسارت‌ها به روستاهای گیشان غربی، آب شیرین، رود شور، ذورتو پایین و بالا وارد شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها