ناسا فضانوردان جدیدش را انتخاب کرد



ناسا براساس درخواست‌های ارسال شده به این سازمان، ۱۰ فضانورد جدید را برای ماموریت‌ های خودش انتخاب کرد.

      
 
به گزارش صبح ساحل، به نقل از سکای نیوز عربیه، سازمان فضایی ناسا، ۱۰ فضانورد جدیدرا برای ماموریت‌های خودش انتخاب کرد. نیمی از این فضانوردان خلبانان نظامی هستند. ناسا برای آموزش پرواز فضایی، ۶ مرد و ۴ زن در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال هستند را برگزید. این افراد نیاز به آموزش دو ساله برای پرواز فضایی دارند.

بیش از ۱۲ هزار نفر برای این پرواز فضایی درخواست دادند. فضانوردان انتخاب شده یک فیزیکدان پزشکی، متخصص حفاری، متخصص رباتیک دریایی، جراح پرواز ناسا و یک مهندس زیستی هستند. همچنین دو فضانورد از امارات متحده عربی انتخاب شدند. یکی از خلبانان نیروی هوایی، به نام مارکوس بریوس، طی جلسه‌ای داوطلب شد تا هلیکوپتر کوچک ناسا را تا مریخ هدایت کند. ناسا با کمک سه شرکت، این سفر را طراحی کرده است.

    

ناسا، ۱۰ فضانورد را برای سفر فضایی انتخاب کرد

ناسا از سال ۱۹۵۹، ۳۶۰ نفر را در هیئت فضانوردان خود پذیرفته و آخرین فرآیند انتخاب فضانورد ناسا در سال ۲۰۱۷ بوده است. فضانورد ناسا، رید وایزمن، می‌گوید: "ما با اعزام فضانوردان اسپیس ایکس به ایستگاه فضایی بین‌المللی، توانستیم به عصر طلایی پرواز انسان‌ها در فضا برسیم. آژانس فضایی آمریکا قصد دارد، این فضانوردان را حداکثر تا سال ۲۰۲۵ به ماه بفرستد."

  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها