با یک ویدیو کار پیدا ‌کنید


نویسنده: ایمان دستغیب

Sabeer Bhatia ‌ در‌حال حاضر با شرکت‌های برتر و همچنین سیستم دانشگاه جهانی کار‌ می‌‌کند تا showreel را به فرایند استخدام و استخدام آنها متصل ‌کند.
 
یکی از بنیانگذاران هات‌میل، که هم‌اکنون یک کار‌آفرین بزرگ سریالی مستقر در کالیفرنیا است، می‌گوید این ایده در اواسط همه‌گیری زمانی به‌وجود آمد که دختر 8 ساله‌اش را دید که بدون زحمت، ویدیو‌های تیک‌تاک را می‌سازد. با این حال، اولین نسخه این ایده موفقیت بزرگ نداشت، زیرا ویدیو‌هایی که در پاسخ سوالات متنی ارائه می‌شدند آنقدر‌ها ‌هم طبیعی نبودند. در آن زمان بود که او تصمیم ‌گرفت سوالات را نیز به ویدیو تبدیل‌کند و اکنون در برنامه پاسخ‌دهندگان به سوالاتی که باتیا می‌پرسد، تقریبا مانند یک مکالمه طبیعی پاسخ می‌دهند.
باتیا، مردی که نقش مهمی در تبدیل ایمیل به وسیله ارتباطی پیش‌فرض در حال‌حاضر داشت، می‌خواهد محتوای ویدیویی را با برنامه ویدیویی اجتماعی جدید خود،showreel تغییر دهد. از این برنامه نه‌تنها می‌توان برای ایجاد رزومه‌های ویدیویی طبیعی‌تر برای برنامه‌های شغلی بهره‌برد بلکه برای طرح یک ایده راه‌اندازی یا فقط برای یافتن شریکی برای خود استفاده‌کرد. باتیا با‌توضیح اینکه چگونه این قالب به شرکت ها کمک می‌کند می‌گوید: من معتقدم در 10 سال آینده به‌جای ارسال رزومه برای یک کارفرمای‌ احتمالی، احتمال بیشتر وجود دارد که یک ویدیو موثر‌تر یا یک کدQR که به یک ویدیو اشاره می‌کند ارسال کنید. با‌کمک به فیلتر کردن سریعتر نامزد‌ها، زمان استخدام را کاهش دهید. همچنین در نقطه‌ای، لایه هوش‌ مصنوعی وارد می‌شود و نامزدهایی را نشان‌می‌دهد که با فلسفه استخدام شرکت هماهنگ هستند.
او می‌گوید که با این کار زمینه تنظیم می‌شود و شما ناخود‌آگاه از قبل می‌دانید که قرار است با چه کسی صحبت کنید و چه انتظاری دارید. از طریق پروفایل شما چیزی در مورد آن‌شخص نمی‌دانید، یک تصویر چند چیز دیگر را به شما می‌گوید، اما یک ویدیو او را کامل می‌کند، در حال‌حاضر می‌بینید که از این پلت‌فرم برای انجام نظر سنجی استفاده می‌شود. فراتر از استخدام به استارت‌آپ و ازدواج فکر می‌کنم که برنامه‌هایی در حوزه سلامت هم نیز وجود خواهد‌داشت که در آن پزشکان را وادار می‌کند تا سوالات درستی را برای رفع شکاف های سیستم بهداشتی فرموله کنند.
 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها