خسارت ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی بارندگی به حوزه برق میناب



فرماندار ویژه میناب گفت: بارندگی از روز گذشته تاکنون هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به زیرساخت ها در حوزه برق و برخی از منازل مردم این شهرستان خسارت زده است.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، مجید سلحشور افزود: باتوجه به تداوم سامانه بارشی در روزهای آینده خسارت های وارده به طور کامل برآورد نشده است.

وی با اشاره به آمادگی همه تیم های امدادی عضو ستاد بحران در شهرستان میناب اظهارداشت:  جاری شدن برخی از مسیل ها  که در حال  باز کردن مسیر آب و ورود آب به روستاهای گوربند، تنبک و تلنگ بود با اقدام های به موقع این ستاد و احداث سیل بند مسدود شد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب اظهارداشت: از زمان شروع بارندگی ها در شهرستان میناب همه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران با همه امکانات لازم در حال آماده باش هستند تا در شرایط بارندگی  وآبگرفتگی در کمترین زمان ممکن برای حل مشکل به وجود آمده اقدام کنند.

معاون استاندار هرمزگان یادآورشد: با توجه به هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی از مردم درخواست داریم تا از قرارگرفتن در  مسیر رودخانه ها واز رفت و آمدهای غیرضروری خودداری کنند.

طبق اعلام سازمان هواشناسی هرمزگان، موج اول سامانه بارشی از روز چهارشنبه هفته گذشته وارد استان شد و تا روز جمعه ادامه داد؛  از اواخر امشب (شنبه شب) نیز با ورود یک موج بارشی جدید، بارش‌های گسترده در سراسر استان آغاز خواهد شد که احتمال سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی خواهد شد.

 شدت بارش ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه در هرمزگان به‌ویژه در برخی نقاط غربی، مناطق مرکزی و شرقی استان قابل ملاحظه است.
 این سامانه بارشی تا ظهر روز سه شنبه هفته جاری در مناطق شرقی هرمزگان تاثیرگذار خواهد بود و به تدریج از استان خارج خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها